MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
CHILL OUT Eternal Sunset & MAB - Sunset Boulevard (I-Luminate Remix) - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: CHILL OUT Eternal Sunset & MAB - Sunset Boulevard (I-Luminate Remix) (/temat-chill-out-eternal-sunset-mab-sunset-boulevard-i-luminate-remix)



Eternal Sunset & MAB - Sunset Boulevard (I-Luminate Remix) - Drumaholic - 12.12.2013

Artist - Eternal Sunset & MAB
Title - Sunset Boulevard (I-Luminate Remix)
Time - krótkie bo nie chciałem przynudzać




ps.

Nie znam się na muzyce i na tym forum, więc proszę o przeniesienie w razie w.


RE: Eternal Sunset & MAB - Sunset Boulevard (I-Luminate Remix) - Castiel - 12.12.2013

Jak na kogoś kto sie nie zna na muzyce XD to całkiem całkiem wyszedł ci ten remix :P
Przesłuchałem później oryginał ale mi nie podpasował.
Moim zdaniem Twój remix jest lepszy arańżacyjnie i bardziej podoba mi się tutaj klimat
a o aspektach technicznych nie będe pisał bo nie ma po co XD .
Jest i tak lepiej niż u większości "amatorów"którzy rejestrują się tutaj :P


RE: Eternal Sunset & MAB - Sunset Boulevard (I-Luminate Remix) - Drumaholic - 12.12.2013

Nie ma po co tzn? :) Jest słabo? ;)


RE: Eternal Sunset & MAB - Sunset Boulevard (I-Luminate Remix) - Castiel - 12.12.2013

"nie ma po co" nie chiało mi się wyszczególniać po prostu jestem troche przeziębiony więc mogę się mylic w niektórych częściach mixu :P.ale i tak brzmi to dośc to znaczy dobrze sie słucha ;)


RE: Eternal Sunset & MAB - Sunset Boulevard (I-Luminate Remix) - Drumaholic - 12.12.2013

No weź no podpowiedz, bo ja nie wiem do czego te wszystkie eq i inne reverby są ;/


RE: Eternal Sunset & MAB - Sunset Boulevard (I-Luminate Remix) - Burning Car - 13.12.2013