MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
Karta dźwiękowa i klawiatura midi do 600 zl - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: POMOC (https://musicproducers.pl/forum-pomoc)
+--- Dział: Hardware / Software (https://musicproducers.pl/forum-hardware-software)
+--- Wątek: Karta dźwiękowa i klawiatura midi do 600 zl (/temat-karta-dzwiekowa-i-klawiatura-midi-do-600-zl)



Karta dźwiękowa i klawiatura midi do 600 zl - tita6 - 11.05.2014

Hej.
Zaczynam zabawę w produkowaniu muzyki za pomocą programów daw. Zakupiłem niedawno do tego komputer, ale potrzebuje jeszcze do niego kartę dźwiękową i klawiaturę midi. Co polecacie za cene 600 zl (za wszystko). Jestem początkujący w tej materii, dlatego nie potrzebuje czegoś mega profesjonalnego, a coś na początek, aby było lepsze od wbudowanej karty w płytę.


RE: Karta dźwiękowa i klawiatura midi do 600 zl - Grisha - 11.05.2014

a masz jakies słuchawki, tudzież monitory ?


RE: Karta dźwiękowa i klawiatura midi do 600 zl - tita6 - 11.05.2014

Behringer HPS3000
Wiem, szału nie ma, ale jak początkujacy jestem to chyba wystarczy :P


RE: Karta dźwiękowa i klawiatura midi do 600 zl - Stiopa - 11.05.2014

Ja mam klawe midi sterującą M- Audio oxygen 25

http://www.djshop.pl/i4916,maudio,m-audio-oxygen-iii-25.html#

Dla mnie wystarczy i współpracuje z większością daw'ów :D
Karty nie mam, :( tylko zintegrowaną.


RE: Karta dźwiękowa i klawiatura midi do 600 zl - tita6 - 11.05.2014

Fajna, tylko z tego co widzę dedykowana jest pod Logic'a, ja działam na FL Studio, zapomniałem chyba dopisać.
Płytę główną jaką mam to ASRock Z87 EXTREME4, Z87, DualDDR3-1600, SATA3, GBLAN, RAID, ATX (Z87 EXTREME4).


RE: Karta dźwiękowa i klawiatura midi do 600 zl - Stiopa - 11.05.2014

Ja na niej robiłem na reasonie, a teraz na abletonie, więc na fl'u też pójdzie :D


RE: Karta dźwiękowa i klawiatura midi do 600 zl - tita6 - 11.05.2014