MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
CLASSICAL abyssMB Burza - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: CLASSICAL abyssMB Burza (/temat-classical-abyssmb-burza)



abyssMB Burza - abyssMB - 21.03.2015

Przedstawiam mój najnowszy orkiestrowy utwór "Burza".
może się spodoba - włożyłem w niego dużo pracy i czasu. Dźwięki Sonatina Orchestral.
Posłuchajcie oceńcie doradźcie / może inaczej go zatytułować ? /

zapraszam ;) na "Burzę"




RE: abyssMB Burza - proph3t88 - 22.03.2015

Utwór ciekawy :) Ale brzmienie jakieś takie "plastikowe" albo to moje odczucie. Strasznie szumi i wydaje sie jakbyś przesadził z efektem "bright" na compressorze :) Polecam ogarnąc sobie "East WeasQuantum Leap Symphonic Orchestra Gold"znacznie lepsze od sonatii (moje zdanie) symfoniczne sample :) mam i chwale sobie :) jak na staroc brzmią bardzo ładnie i naturalnie :)


RE: abyssMB Burza - Orionage - 22.03.2015

Wyszła Ci ładna kompozycja. Na pewno gdyby to był prawdziwy fortepian, prawdziwe symfoniczne kotły, a za instrumentami siedzieli ludzie, brzmiało by to o niebo lepiej.


RE: abyssMB Burza - Cris - 22.03.2015

sprawa barwy fortepianu to jedno, wazniejsze jest to, że momentami jest on nie do zagrania przez 1 osobę i jeśli robisz wariacje fortepianowe rozdziel je jakoś. Czuje taki natłok instrumentów które zapełniają skutecznie przestrzeń, ale nie dają nic do utworu. Ogromnie masywna ściana dźwięku która posuwa się do przodu "bo musi" Jeśli taki miał być przekaz, i to miało służyć zobrazowaniu ulewy podczas burzy, to się udało. Może inaczej by to zabrzmiało jakbyś je inaczej zmiksował.


RE: abyssMB Burza - chafer - 27.03.2015

Pomysł na utwór jest w porządku. Niestety "przedobrzyłeś".
Po pierwsze: słychać, że nie jest to zagrane na pianinie. Nie chodzi o dźwięki tylko o sposób grania. Lewa ręka gra bardzo nisko i granie akordów w takiej sytuacji strasznie zamydla cały utwór. Powstaje "ściana dźwięku". Dla przykładu zagraj cały utwór o oktawę wyżej - zobaczysz, że utwór będzie bardziej klarowny.
Po drugie - za dużo `velocity`. Wszystko gra właściwie tak samo - bardzo mocno i agresywnie. To męczy. Jeżeli chcesz coś zaakcentować mocnym uderzeniem to wcześniej coś musi grać ciszej :)
Po trzecie - za dużo kompresji. Mam wrażenie, że chciałeś, aby utwór był jak najgłośniejszy. To nie ma sensu - skoncentruj się na tym, aby pianino i orkiestra ze sobą współgrało. Głośność utworu jest najmniej ważna. W tej chwili pianino i orkiestra walczą o miejsce w miksie.

Polecam bloga zakamarkiaudio - znajdziesz tam wiele przydatnych wskazówek.