MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
DT 990PRO 250Ohm - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: POMOC (https://musicproducers.pl/forum-pomoc)
+--- Dział: Hardware / Software (https://musicproducers.pl/forum-hardware-software)
+--- Wątek: DT 990PRO 250Ohm (/temat-dt-990pro-250ohm)



DT 990PRO 250Ohm - Almhome - 16.05.2015

Cześć!

Chciałem po dluższej przerwie wrócić do produkcji, ale znów zaczynam od zera jeśli chodzi o sprzęt...W dodatku nie znam się zbytnio na tych wszystkich sprawach technicznych.

Czy słuchawki Beyerdynamic DT990 Pro w wersji 250Ohm, nadają się do pracy BEZ interfejsu audio? Głównie chodzi mi o to czy takie słuchawki nie będą koszmarnie CICHE, bo tego bym nie chciał. Wcześniej miałem DT 770pro w wersji 80 ohm i jako tako dawały sobie rade - i tutaj też moje pytanie - będąc na moim miejscu co byście zakupili? DT 770 PRO w wersji 250Ohm czy 990? Poczytałem że 990 bardziej nadają się do miksu a 770 do rejestracji. Oczywiście to kwestia czasu aż kupie interfejs...jednak narazie musze obyć się bez tego. Mam jedynie laptopa i chce kupić słuchawki.

Czy wystarczy do sluchawek 250 ohm wzmacniacz słuchawkowy BEHRINGER HA 400? Błagam ratujcie, bo o tych wzmacniaczach, intefejsach, ohmach nie mam zielonego pojecia...Powiedzmy ze mam max 250zl na kupno "magicznego urządzenia" ktore po podłączeniu do laptopa sprawi że nie będzie niedoborów mocy.
Może i pytania zielone ale przez 2 lata wypadłem z tematu kompletnie a już wtedy mało sie znałem na sprzęcie (finanse to i się nie rozglądalem).


edit - dodam że słuchawki chce do głównie MIKSU


RE: DT 990PRO 250Ohm - Mestor - 17.05.2015

W twoim przypadku (podłączenie pod laptopa/głośność) zwróć uwagę na:
-które mają niższą impedancje i te wybierz
-poziom SPL, brać z wyższym
-które posiadają szersze pasmo przenoszenia


RE: DT 990PRO 250Ohm - Almhome - 17.05.2015