MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
Jaki sprzęt na początek? - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: POMOC (https://musicproducers.pl/forum-pomoc)
+--- Dział: Hardware / Software (https://musicproducers.pl/forum-hardware-software)
+--- Wątek: Jaki sprzęt na początek? (/temat-jaki-sprzet-na-poczatek--15189)



Jaki sprzęt na początek? - ajstii - 11.06.2015

Elo.

Gram od 3 lat na gitarze, zarówno elektrycznej jak i basowej, także podstawy teorii muzyki mam opanowane. Chciałbym zacząć przygodę z alternatywną muzyką elektroniczną, jaki sprzęt na początek polecacie? Myślałem żeby na sam początek kupić sobie AKAI MPK Mini i na tej podstawie sie uczyć czegokolwiek. W domowych warunkach dogrywać sobie gitary itd. Chcę tworzyć muzykę w stylu Rebeki, XXANAXX, The Dumplings, tutaj wideo z nagraniem koncertu https://www.youtube.com/watch?v=sOHJYeRPAvU

Kompletnie nie wiem jak to ugryźć, od czego zacząć...


RE: Jaki sprzęt na początek? - Zirds - 11.06.2015

A do czego zgrywasz? Używasz jakiegoś programu Digital Audio Workstation? Ableton Live, Renoise, Reason, Cubase, FL Studio, Bitwig? (te bardziej znane). Bo jak kupujesz kontroler to musisz mieć jakiś program co go obsłuży i będzie współpracował z takim AKAI.


RE: Jaki sprzęt na początek? - ajstii - 11.06.2015

Mam FL Studio, ale dopiero opanowuję ten program. Takie AKAI będzie od razu współpracowało z FL Studio? Nie będzie trzeba nic więcej?


RE: Jaki sprzęt na początek? - Zirds - 11.06.2015

Będzie współpracowało, ale (nie wiem jak w najnowszej wersji) zawsze był problem z FL Studio bo za każdym razem trzeba "mapować" (przypisywać) wszystko pod kontroler.


RE: Jaki sprzęt na początek? - efg1 - 11.06.2015