MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
M-audio Oxygen 49 IV czy Nektar impact lx 49? - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: POMOC (https://musicproducers.pl/forum-pomoc)
+--- Dział: Hardware / Software (https://musicproducers.pl/forum-hardware-software)
+--- Wątek: M-audio Oxygen 49 IV czy Nektar impact lx 49? (/temat-m-audio-oxygen-49-iv-czy-nektar-impact-lx-49)



M-audio Oxygen 49 IV czy Nektar impact lx 49? - OProject - 24.08.2015

Potrzebuje klawiatury z 4 oktawami i wieloma suwakami i pokrętłami, które są dla mnie bardzo ważne w cenie ok. 500 zł pady mogę sobie odpuścić. Ważne żeby działał z Fl Studio i wszystkimi Vst oraz z programem Synthesia xd

Mam dylemat który z tych dwóch kontrolerów wybrać
Nektar impact lx 49 czy M-audio Oxygen 49 IV?
A może coś innego?

Nie znam się na kontrolerach, i to będzie mój pierwszy kontroler, nie oczekuje i nie wymagam zbyt wielu, wystarczy żeby działały suwaki, klawisze i fadery :D po przesiadce ze starego 20 letniego keyboardu to różnica pewnie będzie jak niebo i ziemia xd

Chce się z czasem nauczyć dobrze grać, bo na razie to ogarniam "podstawy" z czasem moze kupie coś lepszego, jak będzie mnie stać ale jak mówię nie potrzebuje nic zajebistego bo nie jestem z tych gości którzy przywiązują większą wagę do sprzętu niż do umiejętności i zabawy xd

A więc jak myślicie co? Co byście wybrali?

Za Nektarem dodatkowo przemawia Studio 1 Artist (miałbym legalny DAW <hehe>)

Niektórzy twierdzą że m-audio to "syf".... ja się nie znam, ale myślę że nie będzie większej różnicy między tymi dwoma klawiaturami xd
Pozdro


RE: M-audio Oxygen 49 IV czy Nektar impact lx 49? - Zirds - 24.08.2015

Nektara bierz... Kontroler to kontroler, a Nektar dobre opinie zbiera


RE: M-audio Oxygen 49 IV czy Nektar impact lx 49? - OProject - 24.08.2015

No myślę właśnie myśle nad tym, jeszcze znalazłem Alesis QT49 w podobnej cenie.