MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
TRANCE Matson - Cold Breeze (Original mix) - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: TRANCE Matson - Cold Breeze (Original mix) (/temat-trance-matson-cold-breeze-original-mix)



Matson - Cold Breeze (Original mix) - Matson - 7.04.2012

Tytuł : Matson - Cold Breeze (Original mix)
Czas : 7:15
Gatunek : Uplifting Trance
Rodzaj Kompresji : MP3 || 320kbps


Jest jeszcze sporo błędów, jestem początkujący, mam nadzieję że w żaden sposób nie zhańbiłem tego gatunku :)

Pozdrawiam i zapraszam do ostrej krytyki ;)



RE: Matson - Cold Breeze (Original mix) - Divine Frequency - 7.04.2012

Nie trzymasz sie regol... podoba mi sie to. Troche slabo bassline i clap slychac, ale jak kto woli :)
Ogolnie kawalek dobry. :)


RE: Matson - Cold Breeze (Original mix) - Peter O'ski - 7.04.2012

Nie pierwszy i pewnie nie ostatni raz słyszałem ten kawałek. Zupełnie nie mój poziom, także jedyne co mogę wytknąć to te clapy, nie słychać ich prawie. Fajne włączenie gitary do motywu, coś niestandardowego ;)
Naprawdę świetna robota, wysłałeś gdzieś go? :)


RE: Matson - Cold Breeze (Original mix) - Hard3eat - 7.04.2012

Świetny bassline (: szkoda że troszkę za cicho.
Za to klimatu nie brakuję :D
Track jak najbardziej na plus!


RE: Matson - Cold Breeze (Original mix) - ZOOn'r - 8.04.2012

Prócz skiepaszonego mixsu to naprawdę jesteś stworzony do trance. Kto wie, może kolejny wybitny polski trance'owiec się szykuje. <imwatchingyou> Tak tak, mówię o Tobie :P


RE: Matson - Cold Breeze (Original mix) - T-Sted - 9.04.2012