MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
PROG. Fortiz - Vitae (Original Mix) - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: PROG. Fortiz - Vitae (Original Mix) (/temat-progressive-fortiz-vitae-original-mix)



Fortiz - Vitae (Original Mix) - Fortiz - 27.02.2016

Heja, chciałbym wam przedstawić mój pierwszy kawałek poniżej 150 bpm (Wcześniej robiłem tylko Hardstyle). Jakiś tydzień temu postanowiłem rozpocząć prace nad czymś spokojniejszym i udało mi się skończyć. Jestem ciekaw waszych opinii oraz jakichś rad z racji tego że jestem laikiem kompletnym w tym gatunku.

Aaa... zapomniałem dodać, że jest to troszkę hybryda gatunkowa. Iż uwielbiam eksperymentować :)



Miłego słuchania :)


RE: Fortiz - Vitae (Original Mix) - Zirds - 27.02.2016

Dobry jesteś... W niecałe 24 godziny nabiłeś 14 postów i teraz na siłę próbujesz wcisnąć swój kawałek i czekasz na opinie...


RE: Fortiz - Vitae (Original Mix) - Fortiz - 27.02.2016

Nie na siłę, staram się aktywnie brać udział w życiu forum. A to że sam robię i wrzuciłem kilka swoich kawałków to coś złego? W tej chwili to Ty nabijasz posty ;)


RE: Fortiz - Vitae (Original Mix) - KBK - 27.02.2016

Do House'u to tutaj daleko. Jest to bardziej remiks Dance'owy w stylu początku lat 2000. Wokal ślizga się jak flaki z olejem. Wydaje mi się, że lepiej byłoby, gdyby spróbować całkiem go wyciąć. Jako muzyka na dyskotekę w mniejszych aglomeracjach się sprawdzi ;)


RE: Fortiz - Vitae (Original Mix) - RaNi/Works - 27.02.2016

Cytat:DAW: Fruity Loops 12+
Dobra już wiem z kim mam do czynienia XD XD XD :E :E

Sam utwór nie brzmi źle... przydałoby się więcej mięsa w postaci potężniejszego sub/bassu
Niby bliskie brzmieniu komercyjnemu a jednak przez ten wokal to kolejny "jakiś tam" kawałek.
4 gwiazdki w forumowej skali.