MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
DUBSTEP LocoMatt - Birds Of Paradise - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: DUBSTEP LocoMatt - Birds Of Paradise (/temat-dubstep-locomatt-birds-of-paradise)



LocoMatt - Birds Of Paradise - Loco - 9.04.2016

[Obrazek: Ff4ReKH.jpg]

Po blisko 2 miesiącach pracy kolejny cuś. Gatunek bliżej nie określony, ale niedaleko dubstepu (chyba)




RE: LocoMatt-Birds Of Paradise - Foortic - 9.04.2016

Zadziwiasz mnie...
Dubstepem bym tego nie nazwał chociaż nie znam się więc mogę się mylić...
Na forum by się przydał nowy dział pod nazwą "Dział muzyki Loco podobnej" ponieważ Twoja muzyka jest jakaś... "wyjątkowa", wyróżniająca eie spośród reszty utworów.
Tak na poważnie to track wypasiony...
Bardzo ładne "słodkie" barwy, odpowiednio do siebie dobrane.
Fajne wariacje dźwiękami w dropie zarówno w pierwszym, jak i w drugim. :)
A to jakieś wooble, a to jakiś kawałek melodii a to coś... Daje to bardzo ładny efekt. No naprawdę aż chce się tego słuchać xD
Fajny pomysł na aranżacje i wgl całokształt.
Miks bardzo dobry jak na moje ucho ale coś jakoś ta stopa jak dla mnie troszkę mało bije... Można by ją jakoś wzmocnić Eq albo podgłośnić...
Ogółem track ma bardzo mocny power. Zasługuje na 5


RE: LocoMatt-Birds Of Paradise - Zirds - 9.04.2016

Melodia Heart.. Połączenie pięknego pianina ze smyczkami jest przecudowne i okraszone dodatkowym cyfrowym, elektronicznym brzmieniem buduje całkowicie ten utwór :)
Cieszę się, że wykorzystałeś mój tytuł utworu - w sumie tak mi się skojarzył ten tytuł z tym co usłyszałem w wersji demo. Świergot ptaków i rajskie instrumenty... 5/5


RE: LocoMatt-Birds Of Paradise - GoblinBob - 9.04.2016

Nieźle, nieźle :P!

Mam kilka małych zastrzeżeń jako słuchacz, a mianowicie: