MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
HARDSTYLE BAQ - Universe - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: HARDSTYLE BAQ - Universe (/temat-hardstyle-baq-universe)



BAQ - Universe - BAQ - 2.06.2016

Witam
Przesyłam moją nową petardę :P
Powiedzcie proszę co o tym sądzicie ;)



RE: BAQ -Universe - tks21 - 2.06.2016

Utwór ciekawy bardzo dużo się dzieje. Lubię takie Hardstyle z ciężkim kickiem.Podobają mi się te wstawki pianina :) (Jestem laikiem jeszcze w tych sprawach ale melodia trochę w stylu Brennan'a Heart'a - oczywiście na korzyść jak co to mnie poprawcie) 5/5


RE: BAQ -Universe - In-Tegral - 2.06.2016

No i teraz mniej kombinowałeś z panoramą i od razu się przyjemniej słucha. Dalej jest sporo pracy przed Tobą ale ważne, że jest progres. Po 1 EQ do poprawy, po drugie kompresja i dostosowanie poziomów głośności poszczególnych śladów. Melodia i lead całkiem ok, melodia coś w sobie ma, lead jest bardzo prosty i ma mało mocy ale to Twój wybór. Kick jest "słuchalny" czyli nie wnerwia przy słuchaniu, więc jak Twój to dobrze. Ogółem cały sound design miałby ręce i nogi gdyby to dobrze zmixował. No to tyle, pracuj dalej a będzie lepiej.


PS. World Of Madness... Jak ja ten track katowałem swego czasu ;) i zapomniałem o ocenie, więc myślę, że jak na ten dział to 4 się należy.


RE: BAQ -Universe - OProject - 2.06.2016

Kick niby ok, ale wydaje mi się że można by go poprawić Eq czy dodać dist/layer ;)
Synth z początku gra dosyć głośno, też możesz lekko przyciszyć xd
Dalej wchodzący skrecz nawet fajny, chociaż kojarzy mi się ze szczekającymi psami (były już kaczki, swinie itp) xd xd

Youtube strasznie zwalił jakość, szkoda że mp3 nie dałeś, lepiej miks można by ocenić/
Pianinko troche dziwnie gra, nie wiem czy Eq, reverb czy dist temu winien xd