MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
AMBIENT MAB - Memory - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: AMBIENT MAB - Memory (/temat-ambient-mab-memory)



MAB - Memory - MAB - 23.06.2016

Takie ambient. Muzyka tła. Do wsłuchania i pobania się. Całość mogłaby być może trochę głośniej, nie wiem nie znam się. Jak ktoś przesłuchał do końca... to miło:) Pozdrawiam



RE: MAB - "Memory" - Recoil83 - 23.06.2016

Witam, bardzo klimatyczny utwór, piano i viola wprowadza melancholię a zarazem niepokój, odgłosy wiatru i różne dźwięki w tle sprawiają że można się poczuć jak nocą na cmentarzu, widziałbym to jako podkład w jakiejś grze typu Hidden Object, horrorze, mi się podoba daję 5.


RE: MAB - "Memory" - ak47soundsystem - 27.06.2016

Ja przesłuchałem całego. Bardzo klimatyczne, "malarskie" wręcz. Bardzo subtelnie i precyzyjnie tworzysz nastrój.

Głośniej? Po co głośniej? Tak jak jest, klimat właśnie odmalowuje idealnie.

Jak na ambient, to brakuje mi pulsu i/lub tematu. Powiedziałbym że jest to raczej muzyka ilustracyjna, do jakiegoś spektaklu, wystawy, czegoś też dłuższego niż scena w filmie.
Meandruje, nigdzie nie prowadzi. Pozbawiona struktury / motywu, przez co też mało angażuje. Człowiek się ino zanurza i daje omywać falom. Nawet prosty motyw melodyczny pchnąłby to w jakimś kierunku - niewiele brakuje - może spróbuj następnemu dodać odrobinę formy ? Wydaje mi się że będzie ciekawiej.


RE: MAB - "Memory" - Shabboo Harper - 28.06.2016