MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
DnB Funky Fella - Funky Rollers - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: DnB Funky Fella - Funky Rollers (/temat-drum-bass-funky-fella-funky-rollers)



Funky Fella - Funky Rollers - funkyfella - 14.08.2016

Siemanko,
pierwszy raz w tym temacie :)

Siedze w Hip Hopie ale jak to przewaznie bywa, jak siadam
do muzyki to nigdy nie wiem co wyjdzie... i tym razem wyszło
cuś takiego. Nie znam się , ale chyba drum & bass troche nie ? :D

Dawajcie znać jak to siada, albo leży :) Peace




RE: Funky Fella - Funky Rollers - Mocade - 15.08.2016

Świetne użycie gitary, jakoś bardzo mi ona pasuje pod całość. Co prawda miałem wrażenie że w drugiej części utworu będzie jej więcej razem z perkusją, ale cóż, i tak ogół wyszedł na plus. Pozdrawiam.


RE: Funky Fella - Funky Rollers - Rust - 18.08.2016

No i po tym właśnie można rozpoznać fachowca który zna się na swojej robocie, że i z innej dziedziny przywali dobry track :D Mimo, że do funkyfellowskich biciw nigdy nie miałem nic do zarzucenia to dobrze jednak czasem usłyszeć jakieś nowe inspiracje w produkcjach. Dziarskie pod względem estetycznym oraz bardzo dobre w kwestii technicznej. 5/5 i propsy Beer


RE: Funky Fella - Funky Rollers - Shabboo Harper - 24.08.2016

W moim skromnym przekonaniu to jeden z Twoich znakomitszych kawałków. Pierwszorzędnie wykreowany aliaż brzmień typu 60's/70's. Mood a'la Flower Power; "psychodelicznie" uchwycony w organach Hammonda, w "surowej" perce, w mięsistym Bass'ie, w euforycznych riffach gitary niemalże w stylu Carlos'a Santan'y. Duszno, tak jak lubię. ^^ Fenomenalnie. Funky, hmmm... "pełne zanurzenie"; jest. ;)


RE: Funky Fella - Funky Rollers - soundsystem - 24.08.2016