MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
DUBSTEP Mark5001 - @_DUB_01_Test - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: DUBSTEP Mark5001 - @_DUB_01_Test (/temat-dubstep-mark5001-dub-01-test)



Mark5001 - @_DUB_01_Test - PROTONE - 26.11.2016

Hey!
Chcę zasięgnąć Waszej opinii na temat mojego zalążka "Melodic Dubstep"
Bardzo jara mnie taka forma dubstepu i postanowiłem spróbować się w tym temacie.
Tylko absolutnie nie mam żadnego doświadczenia w tym gatunku i postanowiłem zasięgnąć Waszej rady czy brnąć w ten temat czy raczej nie mam wyczucia...
Ja wiem że to tylko intro, ale już Wasze wyczulone ucho powinno wyłapać czy warto dalej układać te klocki :)
Proszę o obiektywne opinie.




RE: Mark5001 - @_DUB_01_Test - Shabboo Harper - 1.12.2016

"Melodic Dubstep"? Ojejjj, jakże to intrygująco brzmi. Podoba mi się takowy koncept; jest niepospolicie... ;D

Cytat:"... nie mam żadnego doświadczenia...".

To nie jest żadna przesłanka by zniechęcać się... Śmiało.

Cytat:"... czy warto dalej układać te klocki?"

Naturalnie, że tak... Spróbuj stworzyć przekonujący Sound Design; gdzie szorstkie, "agresywniejsze" brzmienie Dubstep'u godnym jest ukrasić łagodniejszą melodyjnie nutą... Mark5001, cechuje Cię wspaniała imaginacja; świadczą o tym wcześniejsze tematy z silnym odcieniem soundtrack; toteż kolejny utwór traktuj jak "challenge"... Inspiruj się podobnymi track'ami; eksperymentuj, tak byś poczuł/odkrył "to coś" i przemycił do swej autorskiej produkcji... ^^

Cytat:"Bardzo jara mnie taka forma dubstepu i postanowiłem spróbować się w tym temacie".

What are You waitin' for? :)


RE: Mark5001 - @_DUB_01_Test - Voel - 15.12.2016

Cześć