DEEP Deonite - Hold Me - Wersja do druku +- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl) +-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum) +--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum) +--- Wątek: DEEP Deonite - Hold Me (/temat-deep-deonite-hold-me) |
Deonite - Hold Me - Deonite - 14.12.2016 Jeden z moich pierwszych diphałsowych tracków. Może Wam się spodoba RE: Deonite - Hold Me - Pedri - 15.12.2016 Jak dla mnie na początku instrumenty za bardzo rozgraniczone w panoramie, pad z lewej, pluck z prawej, potem jeszcze jakiś tamburyn z prawej. Między dropami bass jakiś przytłumiony. Kick i clap dobrze leżą, pianinko w dropie też dobre. Aranżacyjnie jest spoko, utwór ma swój klimat, jak na pierwszy deephousowy track jest dosyć dobrze oby tak dalej RE: Deonite - Hold Me - Wizzardius - 20.12.2016 Owszem, pady po lewo, plucki po prawo itp itd, ale mi to osobiście nie przeszkadza w odbiorze Nie każdy track musi być idealnie symetryczny ;d. Fajny kick, ogólnie perka - prosta ale przyjemna. Sound desing - jest niestety tylko w porządku. Od 1:45 jak wchodzi synth - mogleś go zrobić jakiegoś bardziej charakternego, troche EQ, bardziej schowany bym ten dźwięk zrobił. Owszem, jak na pierwszy "deep housowy" track jest ok, lecz mnie niestety nie porwał za bardzo ten numer. Lecz standardowo 4/5 na zachęte, bo masz potencjał Deonite. RE: Deonite - Hold Me - Shabboo Harper - 22.12.2016 Zgodzę się z Piotrem (Pedri) odnośnie doboru barw (pogodne, tredny), jak również aranżu (nie jest prozaicznie). Technicznie: większość tonów przejrzysta, "czytelna" (ładny Bass, zgrabnie ułożony "dół"; "mięsisty" Kick właściwie "klei się" z miksem). Separacja zacna. Jednakże w track'u jest sporo rozległych dźwięków (Pad'ów/pogłosów i harmonicznych). Czasem słyszalne są brzydkie "przejścia", gdy fale zbyt mocno interferują ze sobą. Deonite, jest pomyślnie. Certainly... ;D RE: Deonite - Hold Me - Deonite - 22.12.2016 Dziękuję Aniu, choć muszę przyznać, że odseparowałem tylko bass, kick, piano i arpegiator xD Ale najwyraźniej to starczyło RE: Deonite - Hold Me - pumadesign - 22.12.2016 Strasznie to brzmi na słuchawkach przez tą panoramę co nie znaczy że track jest kiepski , na monitorach to na pewno ma sens ale nie sprawdzałem ; / RE: Deonite - Hold Me - gregwmusic - 22.12.2016 Perka fajnie mlaszcze Synth i tu nie pasi i stanowczo brak vocalu : mogłes jakieś cut dodać i było by great~! RE: Deonite - Hold Me - Deonite - 22.12.2016 (22.12.2016, 18:47)gregwmusic napisał(a): i stanowczo brak vocalu : mogłes jakieś cut dodać i było by great~! Może zrobię wersję wokalną, wokal mogę załatwić od razu RE: Deonite - Hold Me - Kveon - 31.12.2016 Panorama jest mocno rozjechana, to tam to tu, przeszkadza to trochę w odbiorze. Nie brzmi to dla Mnie jak "deep house" bardziej coś pod tropical RE: Deonite - Hold Me - Amer - 31.12.2016 no deep house to na pewno nie jest choćby stopa i bass dalej ,deep house słynie z przestrzennych stab dźwięków i akordów w skalach minorowych z domieszką major ,a twój track poodchodzi pod jakiś rodzaj proghouse te pluczki są odklejone od kompozycji przez nie wybija się ton z rytmu ,dobrze zapowiada się twoja przygoda z kawałkami , ale tylko choć trochę trzymaj się kanonu gatunku jakby to nie był. RE: Deonite - Hold Me - Deonite - 1.01.2017 Racja Amer, pewien portal muzyczny, na którym jest ten kawałek, otagował go pod Progressive i Club House RE: Deonite - Hold Me - In-Tegral - 4.01.2017 Samo rozłożenie może i nie przeszkadza chociaż po jakimś czasie na słuchawkach trochę drażni. Bardziej mi przeszkadza ustawienie reverbów, pasowałoby bardziej potweekować w reverbie na dźwiękach bo mimo, że rozłożyłeś to na kanałach to dalej brzmi jak ściana dźwięku. No i wiadomo, skoro brzmi to jak ściana dźwięku to i EQ i kompresja też się kłania. Melodyjnie jest na prawdę fajnie, lekko i wakacyjnie. Sound design jest trochę prosty i "overused" ale w takim gatunku ciężko o jakieś oryginalne brzmienia. Tak czy inaczej zamysł dobry, trzeba by tylko poprawić wykonanie. |