MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
TRANCE tomi3kh - Uplifting no.1 (Short Edit) - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: TRANCE tomi3kh - Uplifting no.1 (Short Edit) (/temat-trance-tomi3kh-uplifting-no-1-short-edit)



tomi3kh - Uplifting no.1 (Short Edit) - tomo3691 - 19.12.2016

Hej,
To mój pierwszy EVER amatorski utwór do oceny, w sumie raczej jego demo ale liczę na jakieś opinie. Proszę o wyrozumiałość, jestem amatorem i "produkuję" (jeśli tak to można nazwać) od bardzo niedawna. Jakieś podpowiedzi i krytyka mile widziane :) Zapraszam do dyskusji !!


tomi3kh - Uplifting no.1 (Short Edit)




RE: tomi3kh - Uplifting no.1 (Short Edit) - Zirds - 19.12.2016

Brakuje przestrzeni, góry, utwór brzmi bardzo sztywno - znaczy wszystko jest czytelne, ale brzmi według mnie bardzo ciasno.


RE: tomi3kh - Uplifting no.1 (Short Edit) - OProject - 19.12.2016

Jak na twój "pierwszy" kawałek to nie jest źle xd
Tylko ile z tego to gotowce? a ile twoje? ;) bo barwy całkiem przyjemne
Miks jest trochę zamulony, a w dzisiejszym trance to raczej utwory są bardzo jaskrawe, więc musisz nieco powycinać brudne częstotliwości (z dołu i średniego dołu) i dodać trochę wysokich :P
Synthy mógłbyś dać głośniej.
Widać że nie użyłeś żadnego limitera/kompresora na master tzn. nima żadnego majsteringu xd
Całość brzmi ok, transowo, przyjemne dzwięki, miks trzeba by poprawić, zrobić mastering, urozmaicić to wejście kickiem przed mainpartem, dodać jakieś fxy, intro, outro itp. na razie 3/5


RE: tomi3kh - Uplifting no.1 (Short Edit) - KBK - 19.12.2016

Nie no ogolnie brzmienia i aranz calkiem spoko. Zdejmij troche dolu z niektorych instrumentow. To ci rozjasni miks.


RE: tomi3kh - Uplifting no.1 (Short Edit) - Druii - 19.12.2016

LPF na kicku we wstępie to słaby pomysł.