MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
FILM MAB - Gamorra (night in the jungle) - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: FILM MAB - Gamorra (night in the jungle) (/temat-film-mab-gamorra-night-in-the-jungle)



MAB - Gamorra (night in the jungle) - MAB - 19.01.2017

Kolejna muzyczna ilustracja ode mnie. Krótkie, nastrojowe pitu pitu. Standardowo: jak kto wysłuchał do końca to chwała mu.



RE: MAB - Gamorra (night in the jungle) - Wasp - 19.01.2017

wow. rzeczywiście brzmi jak noc.. w jakiejś oazie arabów lub na sawannie u murzynów ;)
To jest po prostu genialne i te nocne ptaki
słuchając tego widzę jak assassin's creed skrada się nocą :)
kupiłem assassin's creed 3 i 4 ale jeszcze nie instalowałem bo przechodzę gta 5, tylko oglam na YT jak ktoś gra w assassin's creed
Oczywiście dodałem lajka na SC
Mocna 5tka


RE: MAB - Gamorra (night in the jungle) - Mocade - 21.01.2017

Te krystalicznie czyste bębny są tak krystalicznie czyste, że aż prawie przemawiają do mnie ludzkim głosem. Muzyka otoczeniowa jakich mało, jest spokój ale i jest napięcie bo jest noc i jest strach że jest jakieś zwierzę w pobliżu. Jest wszystko, nie ma niczego, daję 5 i kradnę :-) Pozdrawiam.


RE: MAB - Gamorra (night in the jungle) - unum_ignis - 24.01.2017

Pozamiatane. Świetna robota. Jeśli już poruszyliśmy temat gier w komentarzach to mi z kolei przyszedł na myśl Risen 2 w pirackich klimatach na wyspach pełnych dzikusów z dzidami :P


RE: MAB - Gamorra (night in the jungle) - MAB - 27.01.2017

Dziękować mili państwo za dobre słowo:) Pozdrawiam


RE: MAB - Gamorra (night in the jungle) - Amer - 27.01.2017

chwal mnie ,bo wszystko przesłuchałem :D ,pięknie panie nastrojowe bębnienie wpasowane i dźwięki otoczenia bardzo dobrze położone nie idzię się połapać plus nutka melo wszystko dobrze połączone.


RE: MAB - Gamorra (night in the jungle) - Avey - 27.01.2017

Nutka bardzo przyjemna i spokojna , przede wszystkim czysta , na soundtrack bardzo dobra ;) 5/5


RE: MAB - Gamorra (night in the jungle) - PureInstinct - 30.01.2017

Czysto i przyjemnie. Mimo, że jest to muzyka otoczeniowa, czy tam Sorround Ambient, to jednak czuć mimo wszystko delikatnie historię w tle i buduje napięcie. Dla mnie bajeczka! Ten cyfrowy bas, który gra w akcentowanym momentach daje świetne uczucie rodem z Assassin's Creed, sci-fi połączone z prymitywną dżunglą, wszystko za kurtyną ciemności i ukrytej intrygi. :) 5/5 !


RE: MAB - Gamorra (night in the jungle) - Martin - 31.01.2017

Wszystko zostało powiedziane powyżej. Nastrój, czyste brzmienie, dobra realizacja. Od siebie tylko dodam że utwórz przemawia i buduje w wyobraźni interesującą historyjke. Zasłużone 5.


RE: MAB - Gamorra (night in the jungle) - joe_foxx - 31.01.2017

Część tego utworu mogłaby być ciekawym podkładem w jakimś filmie o podobnej tematyce. :)


RE: MAB - Gamorra (night in the jungle) - Shabboo Harper - 2.02.2017

Atmosferycznie; filmowo "uchwytnie"; przejrzyście. Pejzaż dżungli niemalże zbliżony w swym "tętnie", mrocznej tajemnicy do klimatów soundtrack'u James'a Horner'a "Apocalypto". Wszelkiej maści Fx'y prima; egzemplifikacja przestrzeni utworu precyzyjna; i choć w brzmieniu nut jest minimalistycznie (prężyste Drums'y typu Tribal; dyskretne piano; "ciemne" Pad'y) to "skreślony" Sound Design (blisko natury) jest przekonujący. Technicznie: master (dość masywnie) cichy. MAB, gratuluję konceptu. :)


RE: MAB - Gamorra (night in the jungle) - MAB - 2.02.2017

Dzięki wszystkim za duży odzew. Nie spodziewałem się. Serio.
Shabbo... Masteru nie umiem:)


RE: MAB - Gamorra (night in the jungle) - Niflheim - 4.02.2017

Świetna robota
Ma to swój klimat
Osobiście widziałbym to (a raczej słyszał) w Dark Souls 2, a dokładniej w Zagajniku Myśliwych albo Knieji Upadłych Olbrzymów. Kto grał w DS to raczej zrozumie, oszczędne i ukryte zarysowanie świata i fabuły. Historię w tej grze trzeba odkrywać samemu trzeba się ich domyśleć i dopisać sobie resztę.
Muzyka w DS2 jest bardzo oszczędna*Jest zazwyczaj tylko na Bossach, czasami w kilku lokacjach*
Często historię Bossa dopowiadam sobie na podstawie muzyki, jego ruchów oraz jego wyglądowi
Dobra przechodzę do sedna dlaczego widzę twoje dzieło w tych dwóch lokacjach
Knieja jak i Zagajnik to dość ciekawe i tajemnicze miejscem, resztki budynków porośnięte mchem, spora ilość drzew oraz duże ilości nieumarłych, nie wiadomo do końca co tam się stało te miejsca kiedyś mogły tętnić życiem a teraz gnije
Budowało by to Historię tego miejsca
Te słumione jęki to potępione dusze wojowników, mieszkańców kiedyś tam żyjących albo jęki olbrzymów którzy już dawno zamienili się w drzewa i porastają mchem

Wybacz że się rozpisałem i piszę do rzeczy

Jeszcze raz świetna robota