MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
OTHER eror - groteskowe naczynie nieczystości (album(ik)) - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: OTHER eror - groteskowe naczynie nieczystości (album(ik)) (/temat-other-eror-groteskowe-naczynie-nieczystosci-album-ik)

Strony: 1 2


eror - groteskowe naczynie nieczystości (album(ik)) - denial3 - 2.02.2017



oto album który zrobiłem w zeszłym tygodniu.

jestem kompletnym amatorem, także podejrzewam że będziecie się mieli do czego przyczepić jeśli chodzi o brudne brzmienia, brudne miksy, brudne masteringi, trochę brudnego mlaskania itp itd

ale i tak jestem z siebie dumny :D

pozostawiam do oceny co wytrwalszym

jestem ciekaw czy komuś uda się wysłuchać całego

myślę że mogę spokojnie powiedzieć że album jest bardzo różnorodny w swej stylistyce, także (chociaż jest to (przynajmniej dla mnie) koncept album) jeśli komuś aktualny numer nie podejdzie, proszę spokojnie kliknąć sobie przewinąć do kolejnego numeru, poniżej zamieszczam wytyczne :)

życzę smacznego


01. teoria chaosu 0:00
02. ryba 2:40
03. formikarium 7:00
04. długopis 11:52
05. już 14:51
06. no powiedz 18:06
07. należycie 22:23
08. kołysanka 26:36
09. bez obrazy 29:11
10. Panie Wodoroście! 31:52
11. kromka 35:54


RE: eror - groteskowe naczynie nieczystości (album(ik)) - OProject - 2.02.2017

Hahahah połączenie Terminatora, Robochłopa z motywem "W Odchłani Sedesowych Rur" (początek)

Arcydzieło, jesteś odkryciem roku, dostaniesz laur złotego, młodego polskiego artysty!
BRAWO 5/5

[Obrazek: vk4hFD4.png]

http://flrec.blogspot.com Zapraszamy xd


RE: eror - groteskowe naczynie nieczystości (album(ik)) - qnebra - 2.02.2017

Chaotyczne jak prawo podatkowe w Polsce, choć da się to przetrwać. Trzeba tylko zrobić w połowie małą przerwę na herbatę.