MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
Windows 10 - "Nie możemy zalogować się na twoje konto" (rozwiązanie) - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: PORADNIKI (https://musicproducers.pl/forum-poradniki)
+--- Dział: Wskazówki użytkowników (https://musicproducers.pl/forum-wskazowki-uzytkownikow)
+--- Wątek: Windows 10 - "Nie możemy zalogować się na twoje konto" (rozwiązanie) (/temat-windows-10-nie-mozemy-zalogowac-sie-na-twoje-konto-rozwiazanie)



Windows 10 - "Nie możemy zalogować się na twoje konto" (rozwiązanie) - K - 18.03.2017

Mam nadzieję, że problem ten nigdy nie przytrafi się żadnemu z Was. Przed chwilą uruchomiłem komputer i po zalogowaniu ukazał się tytułowy komunikat. Ponadto brakowało tapety, a na pulpicie widniała jedynie część ikon, jakie zawsze się tam znajdowały. Na początku stwierdziłem "okej, w sumie nic takiego", ale zauważyłem, że z pulpitu zniknął też folder z wszystkimi plikami nad jakimi pracowałem, w tym projekty muzyczne, grafiki i wiele innych dokumentów, których kopii nie posiadałem (miałem jedynie kopię projektów FLS sprzed ok. pół roku, a to tylko ułamek tego, co do tej pory wydawało się stracone). Do tego jeszcze Windows stwierdził, że wyłączy mnóstwo aplikacji działających w tle, doda do paska Edge'a, odłączy Chrome... a także go wyczyści (zakładki z kilku lat, które jeszcze ostatnio sortowałem właśnie wyparowały). Wyglądało to więc strasznie źle, ponieważ przez jakiś durny błąd systemowy stracę mnóstwo niezwykle istotnych danych. W tytułowym komunikacie wyświetliła się także informacja, z której wynikało, że to częsty błąd i wystarczy się wylogować oraz zalogować ponownie. Nic to nie dało. Kolejny i kolejny raz również. Druga opcja komunikatu to "Odrzuć", która prawdopodobnie zamknęłaby okno i pozwoliła na pracę na aktualnym pulpicie... bez wszystkich danych, które obstawiam, że w tym momencie przepadłyby na zawsze.

Cóż, googluję więc problem. Na forum Microsoftu wyglądało to fatalnie. Sugerowano między innymi przywracanie systemu, komendy z poziomu wiersza poleceń, ale osobom, które napotykały ten problem w ogóle to nie pomagało. Z resztą wizja utraty danych z pulpitu była druzgocąca.

No ale winda ma swoje dni. Najpierw uruchomiłem komputer bez podłączonego Internetu. Nic to nie dało. Czytałem o kilkunastu restartach. Również nie pomogło. Jednak pamiętałem też, że czasami pomocne bywało odłączenie zasilania, po którym to system wstaje nieco inaczej.

Uruchamiam więc komputer ponownie, ale się nie loguję. Wyłączyłem listwę, komp siadł. Włączyłem ponownie, komputer sam się uruchomił. Loguję się - pulpit wrócił, pliki też, komunikatu brak.

Także tak. :D

PS. Awaryjna opcja to prawdopodobnie wyciągnięcie dysku i podłączenie go jako zewnętrzny do innego komputera, aby zgrać "stracone" pliki, które powinny się jeszcze wtedy wyświetlać (ponieważ winda czyści je dopiero przy felernym logowaniu).


RE: Windows 10 - "Nie możemy zalogować się na twoje konto" (rozwiązanie) - Mocade - 18.03.2017

Osobiście moja wirtualna noga nigdy nie postanie na tym systemie, stabilność win7 ponad wszelkimi bajerami.

https://youtu.be/VNIXXdRDAFk :-)


RE: Windows 10 - "Nie możemy zalogować się na twoje konto" (rozwiązanie) - Zirds - 18.03.2017

Warto też stawiać co jakiś czas jakiś moment odzyskiwania i sobie tym robić przywracanie systemu. Zawsze po takim zabiegu można zmienić hasło itp.


RE: Windows 10 - "Nie możemy zalogować się na twoje konto" (rozwiązanie) - ProCkers - 18.03.2017

Miałem kiedyś podobny problem z Win10 po jakiejś większej aktualizacji, jednak nie na taką skalę :) Mi wywaliło raptem wszystkie gry jakie miałem i połowę programów(w tym wszystkie DAW) :D Wszystkie pliki, projekty, zdjęcia itp pozostały i jakichś większych cyrków nie było :)
Jak dla mnie Win10 to świetny system, bardziej mi się podoba niż Siódemka, jednak jego największą zmorą są aktualizacje które często przynoszą więcej szkody niż pożytku, oraz brak możliwości ich wyłączenia.
Aktualnie np użeram się ze sterownikiem ekranu IntelHD, który się zaktualizował z Win Update i teraz ekran chodzi jak chce :D Często lubi migotać, zacinać się aż w końcu się wyłączy i tylko reset pomaga :D Zainstalowanie starego sterownika pomaga tylko przez chwilę, ponieważ zaraz Windows od nowa aktualizuje sterownik :D

Czasem na prawdę trzeba mieć cierpliwość do Microsoftu i ich polityki, ale cóż zrobić jak na Maca nie stać :D