MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
BREAKBEAT Wasp - Virtual Reality (rave/ breakbeat) - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: BREAKBEAT Wasp - Virtual Reality (rave/ breakbeat) (/temat-breakbeat-wasp-virtual-reality-rave-breakbeat)



Wasp - Virtual Reality (rave/ breakbeat) - Wasp - 4.03.2018

Virtualny kawałek




RE: Wasp - Virtual Reality (rave/ breakbeat) - SNICKERS - 4.03.2018

Nie siedze w tym gatunku ale potrafie docenić . To co wchodzi w minucie 2.03 brzmi jak pościg na piechote lub uliczna bójka. Może masz talent produkowania muzyki do filmów akcji


RE: Wasp - Virtual Reality (rave/ breakbeat) - Wasp - 4.03.2018

Dzięki

nie mam doświadczenia w soundtrackach
jak na razie zrobiłem tylko jeden
to miała być scena jak ktoś śledzi kogoś nocą samochodem :)


RE: Wasp - Virtual Reality (rave/ breakbeat) - Luke303 - 5.03.2018

Wszelkie próby wskrzeszenia dawnych brzmień to już duży plus. Dobre breakbeaty, przydałby się jakiś syntezatorowy "pazur" ale i tak fajny kawałek.


RE: Wasp - Virtual Reality (rave/ breakbeat) - Wasp - 5.03.2018

Dzięki
Tak ja jestem po za modą


RE: Wasp - Virtual Reality (rave/ breakbeat) - seba.pce - 6.03.2018

ok leci...:)
.
.
0:41 - fajne takie jak lubie dzwieki pofiltorowane synthy brakuje mi troche na nim jakiegos phasera - daloby to wyodrebnienia od reszty i zrobilo utwor mniej plaski. Dalej - Jest i przestrzeni nie za wiele czyli akurat.Nowy bit - lepszy od wczesniejszego ;) Nie wiem czy to gotowy loop ale jak nie, to udal Ci sie, pasuje do reszty - Old schoolowy - tez lubie ...pozdrawiam


RE: Wasp - Virtual Reality (rave/ breakbeat) - Shabboo Harper - 14.03.2018

Hey Wasp. Odnośnie tego track'u w telegraficznym skrócie; O.O.O.: Oldschool, Odd, Overdrawn... ^D