MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
TRANCE Tomi3kh - Haunted Castle - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: TRANCE Tomi3kh - Haunted Castle (/temat-trance-tomi3kh-haunted-castle)



Tomi3kh - Haunted Castle - tomo3691 - 17.03.2018

Dawno nic nie wrzucałem na forum, tym razem dużo było w tym eksperymentu. Całość inspirowana duchami, potworami, nawiedzonymi zamkami i grami Nintendo z takichże miejscówek ^^ Jak zwykle do produkcji używałem tylko słuchawek :) W sumie miał to być utwór Progressive Trance ale wyszło coś z pogranicza Trance`u ^P Może komuś się spodoba :) Zależy mi na komentarzach odnośnie tego co zrobiłem dobrze, co jest fajne, jak i co zrobiłem źle, co jeszcze kuleje itd. - gdyż jeszcze się uczę
PS: Na samym początku jest skok głośności, którego być nie powinno. Jednakże utwór już poszedł w eter i zostawiam to jak jest (i tak jestem tylko amatorem). Dlatego nie zwracajcie na to uwagi ^P




RE: Tomi3kh - Haunted Castle - Rafau - 17.03.2018

Duszek z Mario. ;)

Stopa głucha z początku jakby. Za mało ma dołu. Przez pierwszą minutę nic się w sumie nie dzieje. Sub kiepsko słyszalny i jakby nie w tonacji momentami. Dźwięki nie do końca wyważone. Utwór generalnie nie zapada w pamięci. Sekcja perkusyjna uboga. Mógłby być z tego fajny progressive, bo niektóre Twoje pomysły są całkiem klawe, jednak wyszło co wyszło. Co do oceny zastanawiam się między 2, a 3. Jednak zaokrąglimy do góry. ;)

3/5


RE: Tomi3kh - Haunted Castle - DelianoCarl - 21.03.2018

Stopa trochę za cicho, gubi się w miksie niestety. Perkusja słabo rozbudowana. Przejścia jeszcze niedopracowane. :) ciekawy koncept. Pierwsza minuta utworu tak jak napisał przedmówca albo do wyrzucenia albo do przearanzowania.


RE: Tomi3kh - Haunted Castle - OProject - 2.04.2018

Duzo do poprawy tutaj, te loopy perkusyjne coś tak dziwnie brzmią :P
Ten hat, ma zbyt podbite 12-18kHz chyba :P

Przeskok głośności sam zauważyłeś xd
Kick brzmi coś słabo, tak bez życia, samo kliknięcie.
Bass natomiast tak jakby zamula całość.
Przydalo by się żebyś wziął EQ i w każdym dzwięku powycinał te brzydkie częstotliwości.
Przejscie z bitcrusherem wg. mnie nie potrzebne :P


RE: Tomi3kh - Haunted Castle - YouGotMe - 3.04.2018

Cześć ! Zacznijmy od początku, ten hat trochę natarczywy przydał by mu się filterek jakiś jak na moje, ale podoba mi się praca stopy, potem wchodzi perka coś się zaczyna dziać. Wyjście z synthu oraz z intra - zaczynamy budować klimat - ten synth loop-shot w 1:12 trochę na chamca i bez pomysłu. Wchodzi kick ale dalej to jak by było intro nic się nie zmienia. Brakuje tu momentu zaznaczeniu głównej części, ciągle jak by to było intro tylko ze zmiennym motywami. Bardzo podoba mi się ten sfiltrowany pluck oraz jego ułożenie który wchodzi od 1:44 jednakowo podsycane niczego sobie bass arpem. Pomysły się pojawią to słychać dla przykładu rozwiązanie całego tracka gdzie wchodzą haty i pojawia się tempo. Powiem Ci tak musisz ogarnąć mix należycie, uwydatnić elementy bazowe czyli to co daje najwięcej energii - niskie pasma i uwydatnić je świadomie, nie przesadzać, nie mieszać tam za dużo bo nie wolno. Pracuj a będą efekty. Pozdrawiam !


RE: Tomi3kh - Haunted Castle - Shabboo Harper - 23.04.2018

Hey Tomek. Jeśli pozwolisz dziś, ode mnie, trzy krótkie spostrzeżenia: 1. Całość jest zbyt "przytłumiona"/cicha (właściwie tylko prezencja Fx'ów jest głośniejsza); Gain'y bezspornie "do retuszu". Separacja ścieżek niespecjalnie urodna. "Przejścia" i progresja kolejnych tonów "niedopieszczone". 2. Beat wart Layering'u (niknie w miksie). Chrobotliwe Hi Hat'y/Crash'e plus (brzydki) ton a'la Noise Saw (od 0:52/3:21) wobec eterycznego Pluck'a tudzież Piano kreują specyficzną dyferencję. Kick mizerny; Bass syntetycznie "lękliwie" mruczący. Pad'y melodyjne acz krztynę rezonujące. 3. Aranżacyjnie? Koncept bezspornie istnieje; wszelako jest jeszcze niewłaściwie wyrażony w miksie. Keeep doin'... :)