MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
FILM Sylwester Faustmann - Swan Song (Fallout: Cascadia OST) - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: FILM Sylwester Faustmann - Swan Song (Fallout: Cascadia OST) (/temat-film-sylwester-faustmann-swan-song-fallout-cascadia-ost)



Sylwester Faustmann - Swan Song (Fallout: Cascadia OST) - PureInstinct - 10.01.2019

Ponownie część soundtracku do Fallout: Cascadia. Utwór dosyć krótki, ponieważ będzie on grany podczas pogody deszczowej, która sama w sobie nie trwa długo - a do tego executive chciał więcej utworów napisanych specjalnie pod spokojny deszcz.

Jestem ciekawy co sądzicie o całości, jak i o miksie (bo trochę się o niego boję).

Miłego :)






RE: Sylwester Faustmann - Swan Song (Fallout: Cascadia OST) - Mocade - 10.01.2019

Hm, ciekawe tylko jak developerzy mają zamiar zaimplementować ścieżkę pod pogodę, o ile cykl dnia i nocy można zwyczajnie oprzeć na zegarze w grze, tak w tym przypadku będą potrzebować konkretnego skryptu bo jest to rzecz mocno losowa. Muzyka jest super, wydaje mi się jednak że jeśli mapa obejmuje nie tylko miasta ale i radioaktywną dzicz, to nie wszędzie da radę się ona wpasować. Jak na gust psychofana to za krótko, ale track swoją deszczową rolę raczej da radę spełnić. :) Piątka.

Pozdrawiam.


RE: Sylwester Faustmann - Swan Song (Fallout: Cascadia OST) - PureInstinct - 10.01.2019

Dziękuję Mocade.

Generalnie w samym silniku do modowania od Bethesdy, działa samodzielnie silnik audio - połączony właśnie ze zmianą lokacji, momentem walki, czy właśnie zmianami pogodowymi. To już od wielu wielu lat jest standardem na rynku gier, generalnie, więc tutaj nie ma się co bać. :D Jeżeli chodzi o dopasowanie to zdecydowanie masz rację, tylko tutaj działa też kolejna rzecz, nie wiem, czy to nadal tajemnica teamu, czy nie (na szczęście nikt z nich nie mówi po polsku haha), ale w wielu lokacjach wyjątkowych (jak radioaktywne pustkowia) typowa zmiana pogody jest wyłączona i działają tam niezależne skrypty.

Niemniej jednak, dziękuję Mocade za twoją opinię! Haha, w końcu zacznę robić dłuższe tracki xD


RE: Sylwester Faustmann - Swan Song (Fallout: Cascadia OST) - ASDW - 11.01.2019

amazing
aż z ciekawości pościłem sobie razem z odgłosami deszczu. świetny efekt.


RE: Sylwester Faustmann - Swan Song (Fallout: Cascadia OST) - flang3r - 11.01.2019

Czuć, że trzymasz się pewnej konwencji gry. Słyszę nawet kilka znajomych sampli z poprzedniego kawałka.
Utwór pasowałby również do jakiejś mroźnej lokacji. Super są te niskie drono-pady.
Taką jedyną rzeczą, do której można się doczepić na siłę, to wrażenie sztuczności smyczków w ok. 1:30.

Jedno jest pewne, jeśli gra będzie słaba, to przynajmniej muzyka będzię triple A :)

Kolejny udany kawałek. Pewnie wyląduje w TOP January.


RE: Sylwester Faustmann - Swan Song (Fallout: Cascadia OST) - ElayahcRAP - 12.01.2019

Mam wrażenie, że tutaj najlepsze smaczki schowane są w tle, delikatnie wyglądając zza pierwszoplanowych instrumentów, ale nadaje to niesamowitego klimatu. Świetny utwór


RE: Sylwester Faustmann - Swan Song (Fallout: Cascadia OST) - tks21 - 12.01.2019

Jak dla mnie magia :) Wspaniała podróż, fakt kojarzy się z deszczem :) Masz na prawdę talent i nie banalne umięjętności by coś takiego skomponować. Dziwię się, że masz tylko średnią 4 a utwór zasługuje moim zdaniem na 5 :) Pozdro 5/5


RE: Sylwester Faustmann - Swan Song (Fallout: Cascadia OST) - Ypsilon - 13.01.2019

No na pewno lepiej wychodzi ci robienie muzy w nurcie - "muzyka do gier" ale twoje numery co raz częściej wydają się jakieś takie sztucznie pompatyczne. Ja nie widze tu magii raczej zlepek kilku instrumentów. Mało jest to płynne. Nie wiem dokładnie jak to określić. Ale sztuczne to chyba najbardziej mi pasuje. :| Takie granie i jak ktoś wyżej zauważył korzystanie z tych samych sampli i środków wyrazu nie brzmi za dobrze. Klimat mało spójny ci wyszedł i chyba dźwięki w miksie schodzą za bardzo na prawo i całościowo traczek ci rezonuje. :P
A co to w ogóle jest to cascadia developmnet taem??? To jakaś grupa fanów, napalonych entuzjastów Falloutu?? xD


RE: Sylwester Faustmann - Swan Song (Fallout: Cascadia OST) - Fantasmagorian - 13.01.2019

Genialnie potrafisz wprowadzić w świat baśni, filmu bądź jakiejś opowieści. Cudowna delikatność i subtelność wprowadziła mnie w zupełne inny wymiar - twój świat. Życzyłbym sobie aby takie opowieści w Twoim wykonaniu towarzyszyły mi już zawsze. Klasa w klasie (5)

EDIT:
wprawiłeś mnie tym utworem w nastrój który uwielbiam.
dzięki...


RE: Sylwester Faustmann - Swan Song (Fallout: Cascadia OST) - PureInstinct - 14.01.2019

(11.01.2019, 16:48)ASDW napisał(a): amazing
aż z ciekawości pościłem sobie razem z odgłosami deszczu. świetny efekt.

Dziękuję, Asdw za twój odsłuch i opinię Heart

(11.01.2019, 17:57)flang3r napisał(a): Czuć, że trzymasz się pewnej konwencji gry. Słyszę nawet kilka znajomych sampli z poprzedniego kawałka.
Utwór pasowałby również do jakiejś mroźnej lokacji. Super są te niskie drono-pady.
Taką jedyną rzeczą, do której można się doczepić na siłę, to wrażenie sztuczności smyczków w ok. 1:30.

Jedno jest pewne, jeśli gra będzie słaba, to przynajmniej muzyka będzię triple A :)

Kolejny udany kawałek. Pewnie wyląduje w TOP January.

Dzięki Flanger! Sztuczność smyczków to masz w zupełności rację, może być juz takie wrażenie, bo niestety akurat te - brzmią ładnie, ale nie mają zbyt dobrej kontroli nad ekspresją itd.
Haha, AAA, dziękuję Heart Generalnie mam możliwość testowania samej gry będąc w teamie, jestem cholernie wybredny, jeżeli chodzi o fabułę i typowo o gry - jednak tutaj robota jest również na wysokim poziomie, bo mnie się podoba! :)
Dzięki jeszcze raz!

(12.01.2019, 3:06)ElayahcRAP napisał(a): Mam wrażenie, że tutaj najlepsze smaczki schowane są w tle, delikatnie wyglądając zza pierwszoplanowych instrumentów, ale nadaje to niesamowitego klimatu. Świetny utwór

Staram się zawsze, by tło i instrumenty na pierwszym planie, były jak najbardziej płynne i 'przezroczyste' ze sobą, tak by każda osobna tekstura pomimo, że żyje swoim życiem - to jednak ma wspólną część.

Dziękuję! :)

(12.01.2019, 11:07)tks21 napisał(a): Jak dla mnie magia :) Wspaniała podróż, fakt kojarzy się z deszczem :) Masz na prawdę talent i nie banalne umięjętności by coś takiego skomponować. Dziwię się, że masz tylko średnią 4 a utwór zasługuje moim zdaniem na 5 :) Pozdro 5/5

Haha, dziękuję TKS za twoją opinię. No ogólnie każdy ma prawo do swojej oceny, więc nie mi wnikać - ale dziękuję za twoją pozytywną Heart

(13.01.2019, 16:08)Ypsilon napisał(a): No na pewno lepiej wychodzi ci robienie muzy w nurcie - "muzyka do gier" ale twoje numery co raz częściej wydają się jakieś takie sztucznie pompatyczne. Ja nie widze tu magii raczej zlepek kilku instrumentów. Mało jest to płynne. Nie wiem dokładnie jak to określić. Ale sztuczne to chyba najbardziej mi pasuje. :| Takie granie i jak ktoś wyżej zauważył korzystanie z tych samych sampli i środków wyrazu nie brzmi za dobrze. Klimat mało spójny ci wyszedł i chyba dźwięki w miksie schodzą za bardzo na prawo i całościowo traczek ci rezonuje. :P
A co to w ogóle jest to cascadia developmnet taem??? To jakaś grupa fanów, napalonych entuzjastów Falloutu?? xD

Każdy ma swój gust, swoje zdanie. Szanuję Twoje Ypsilon zdecydowanie. Faktycznie utwór rezonuje, gdyż do dzisiaj apropo miksu, mam ogromny problem z wyważeniem pogłosu dodanego do instrumentów rezonujących samych w sobie - tak, by zachować to ciepło i transjent.

A Cascadia development team - to grupa około stu programistów, grafików, artystów koncepcyjnych, dźwiękowców, muzyków (jak ja), aktorów podkładających głos, pisarzy, projektantów, level design artystów... i jeszcze kilka takich stanowisk. Dodatkowo pracują u nas dwie osoby ze studia Bethesda, ponieważ projekt ma ogromną grupę około 20 tysięcy ludzi, czekających na zagranie w naszą grę, a oni (tak samo jak i my) robimy to po prostu z pasji - od ludzi, dla ludzi. :)

Dzięki Ypsilon za twój odsłuch! Cenię każdą opinię.

(13.01.2019, 20:34)Fantasmagorian napisał(a): Genialnie potrafisz wprowadzić w świat baśni, filmu bądź jakiejś opowieści. Cudowna delikatność i subtelność wprowadziła mnie w zupełne inny wymiar - twój świat. Życzyłbym sobie aby takie opowieści w Twoim wykonaniu towarzyszyły mi już zawsze. Klasa w klasie (5)

EDIT:
wprawiłeś mnie tym utworem w nastrój który uwielbiam.
dzięki...

Dziękuję Robercie za tak piękny komentarz. Cieszę się, że tak reagujesz na moją twórczość - dla mnie to ogromne podziękowanie i jeszcze większa motywacja, żeby robić to dalej.

Ogromny ukłon ode mnie, dla ciebie :) Heart


RE: Sylwester Faustmann - Swan Song (Fallout: Cascadia OST) - Niflheim - 17.01.2019

Witam.
Każda z twoich kompozycji silnie na mnie oddziałuje, "Swan Song" nie jest wyjątkiem od tej reguły.
Utwór budzi we mnie wspomnienia nocnych spacerów w deszczu z bliską mi osobą.
Jest już późno. Mrok... Wątłe pomarańczowe światło nielicznych latarni oświetla pustą drogę. Jedyne co słychać to szum deszczu, kroki, oraz wdechy.... hmmm cudowne uczucie...
Dziękuję za tą wspaniałą podróż.
5 :D
Pozdrawiam.


RE: Sylwester Faustmann - Swan Song (Fallout: Cascadia OST) - PureInstinct - 18.01.2019

Masz wspaniałą wyobraźnię Niflheim. Kolejny raz cieszę się, że moja muzyka tak do ciebie trafia. :) To ja dziękuję Tobie.


RE: Sylwester Faustmann - Swan Song (Fallout: Cascadia OST) - Voel - 17.03.2019

Witam
Kompozycja klasa, jednakże te rezonansy na niektórych notach pianinka, szczególnie w pierwszej części utworu nie są za przyjemne. Może dynamiczne eq przy masterze powinno załatwić sprawę? W sumie sam nie wiem, ale lepiej to jakoś usunąć, zwłaszcza, że to ma być soundtrack do gry.
Ja z gier Bethesedy, wolę ewidentnie serię T.E.S, ale w Falloucie 4 też już nabiłem ponad 200h bez dotykania głównego wątku fabularnego xd także ten.

Hmm... fanowska modyfikacja, pierwsze słyszę o tym projekcie, ale mam nadzieję, że z tego coś wyjdzie, bo przykładowo, było już kilka większych fanowskich projektów- przenoszenia Morowinda na silnik graficzny Obliviona, i Obliviona na silnik Skyrima i nie wypaliły, a szkoda. Jednak mam cicha nadzieję, że morka, na silnik skyrima, fanom serii uda się przenieść, bo moim skromnym zdaniem to najlepsza gra jaka wyszła spod skrzydeł Bethesdy.

Jednakże wracając już do twojego utworu Pure, to mi się podoba, brzmi jak żywcem wyrwany z 'czwórki', gratki. Życzę także powodzenia w pracy nad tym projektem, żeby coś z tego wyszło. Daję 5 Pozdrawiam