MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
HARDWARE Dobry, tani interfejs audio - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: POMOC (https://musicproducers.pl/forum-pomoc)
+--- Dział: Hardware / Software (https://musicproducers.pl/forum-hardware-software)
+--- Wątek: HARDWARE Dobry, tani interfejs audio (/temat-hardware-dobry-tani-interfejs-audio)



Dobry, tani interfejs audio - WarriorMusiq - 21.01.2019

Witam. Ostatnio zakupiłem monitory studyjne KRK RP5 i potrzebny mi jest interfejs audio. Jako, że jestem nowy w tych tematach to nie wiem jaki dokładnie wybrać, a budżet mam ograniczony, dlatego zależy mi na jak najmniejszej cenie i jak najlepszej jakości. Z góry dziękuję za pomoc ^^ .


RE: Dobry, tani interfejs audio - ralg - 21.01.2019

Ja bym Ci polecił klasyczny Focusrite scalett solo (2gen)


RE: Dobry, tani interfejs audio - barthus - 21.01.2019

Focusrite Scarlett Solo odradzam (sam taki mam). Polecam raczej 2i2 ;)


RE: Dobry, tani interfejs audio - WarriorMusiq - 22.01.2019

A co z behringer'em U-PHORIA UMC22? Na internecie widziałem nawet dobre opinie na temat tego interfejsu, opłaca się kupić go czy może poczekać z parę miesięcy na Scarletta?


RE: Dobry, tani interfejs audio - Sajtrus - 23.02.2019

1.PresonusAudioBoxiTwo-ok 500 zł polecam , mam i dodają Studio One 4 Artist ( którego nie polecam, bo nie obsługuje vst innych firm)-

2.UR22mkII - Steinberga - dodają Cubase 8 czy 9 juz nie pamiętam cena ok 450 zł
2 wejścia mic/line wtykXLR D-PRE, jack mono,lub jack stereo ( duże jacki - można , a nawet trzeba do gitary elektr :) )Do gitary, basu input 2 HI-Z ale tylko kabel mono!
Phantom +48 v do mikrofonów, wyjście słuchawkowe- duży jack, dwa wyjścia liniowe- symetryczne lub niesymetryczne do monitorów.

Oba interfejsy jakość pro 24 bit 192 khz