MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
HOUSE KOS4 MUSIC ,,Unknown Planet '' - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: HOUSE KOS4 MUSIC ,,Unknown Planet '' (/temat-house-kos4-music-unknown-planet)



KOS4 MUSIC ,,Unknown Planet '' - kosaosa - 11.03.2019

Zapraszam do odsłuchu a następnie o wyrażenie opinii .
PS .Dałem house , nie znam się na elektronicznej muzyce , sąd nie za bardzo wiem jak to nazwać .




RE: KOS4 MUSIC ,,Unknown Planet '' - BiTwin - 11.03.2019

Witam :D
Cóż, widać, że dopiero zaczynasz, twoja produkcja brzmi dość ubogo, ale podobało mnie się, nie powiem, bo fajny prosty w budowie bit, wprowadzający lekko w taki mroczny nastrój, jednak aby wprowadził on słuchacza właśnie w taki stan, musi być dobrze wykonany.
Czy to jest house? Owszem to jest house ale nie jestem w stanie określić gatunku, gdyby nie jednak kick grany co 4 strzelałbym że hip-hop albo trap.
W miksie słabiutko, jeśli tworzysz, musisz wiedzieć, ze bardzo ważną rzeczą jest panoramowanie, czyli nadanie wszystkim elementom w miksie swojego własnego miejsca np: stopa w mono a clapy w stereo.
Czytaj: to co w mono to w środku miksu, a to, co w stereo to po bokach, szeroko, poczytaj sobie o tym.
Do tego dobrze dobrane poziomy głośności, troche pogłosu i już będzie brzmiało to o niebo lepiej.
Po kolei:
Kick za cicho, nie ma powera, to samo bass.
Ten pluck grający od początku główny motyw również, jest zbyt delikatny
Clapy za głośno, kują w uszy
Reszta gdyby była lepiej zmiksowana mogłaby dać fajne wrażenie.
Nie odbieraj mnie źle, wyraziłem swoją opinię i mam nadzieje, że pomogłem, taka krytyka często pomaga.
Pozdro :D


RE: KOS4 MUSIC ,,Unknown Planet '' - kosaosa - 11.03.2019

(11.03.2019, 14:53)BiTwin napisał(a): Witam :D