MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
TRANCE DJ WW - Trequailence - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: PRODUKCJE (https://musicproducers.pl/forum-produkcje)
+--- Dział: Trance (https://musicproducers.pl/forum-trance)
+--- Wątek: TRANCE DJ WW - Trequailence (/temat-trance-dj-ww-trequailence)



DJ WW - Trequailence - honolulu - 21.08.2019

Witam.
Nutka stworzona już dobrych kilka lat temu gdy dopiero zaczynałem bawić się w FL'u :) Jestem początkujący, a tworzę tylko wtedy jak wymyślę jakąś melodię i ta nie daje mi spokoju :P Wówczas zasiadam i zaczynam tworzyć. Jestem świadom ilości błędów i niedociągnięć. Staram się z każdą nową nutką być coraz lepszy.

Hope u like it :)


https://soundcloud.com/superwlochu/dj-ww-trequailence


RE: DJ WW - Trequailence - agro - 23.08.2019

Hej, wyczuwam młodzieńczy entuzjazm :D.
Te wszystkie motywy (elementy aranżu) które uzyskałeś w tej pinesce są zbyt rozległe, myślę że mógł byś to zmieścić w 2min otrzymał byś wtedy bardziej dynamiczny (częściej się zmieniający) energetyczny przekaz który pokazany od tej strony, śmiem zauważyć ze zyskał by i prezentował by się znacznie atrakcyjniej!

Myślę że teraz skupił bym się na dopracowywaniu elementów które budują napięcie, skoro jakieś tam zwrotki potrafisz już uzyskać, tak że automatyzacje, filtry odcinające, fx który pompują, i inne rzeczy które są raczej nieodzownym elementem trancu i bez nich jest smutniej.

Stopa totalnie martwa, ani nie bije ani nie cyka coś tam pufa, brak hiatów.

Cóż po tej piosence włączyła się kolejna Dj WW - Magical, ten motyw początkowy jest elegancki, tzn ciekawy dobór syntezatorków, może zrób jakiś chillout, jeżeli będzie ci to wychodziło tak fajnie jak w tym kawałku, było by nieźle, a jak chcesz do tego dorzucić łupaninę to poświeć jej dużo więcej czasu bo jest ona głównym elementem, od dobrego rytmu się zaczyna ...ja tak!

Pozdrawiam