MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
HOUSE Max Ghost - Boss Battle - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: PRODUKCJE (https://musicproducers.pl/forum-produkcje)
+--- Dział: House (https://musicproducers.pl/forum-house)
+--- Wątek: HOUSE Max Ghost - Boss Battle (/temat-house-max-ghost-boss-battle)



Max Ghost - Boss Battle - Bartas_PL - 14.05.2020

https://m.youtube.com/watch?v=R0tcjHF4ZoA
Co o tym sądzicie ? Proszę o komentarze. Z góry dzięki.


RE: Max Ghost - Boss Battle - goral91 - 14.05.2020

Witam,
Nie moje klimaty także ciężko mi też ocenić
Po pracuj nad przejściami i nad doborem dźwięków ( a będzie dobrze)
Szacun dalej działaj


RE: Max Ghost - Boss Battle - Deonite - 16.05.2020

Cóż, dźwięki są tak sobie dobrane. Musisz trochę bardziej pokminić nad doborem dźwięku. Tutaj najbardziej kuleje panorama i sidechain. Plus za dobre brzmienie kicku. Minus za słaby clap.


RE: Max Ghost - Boss Battle - Bartas_PL - 18.05.2020

(16.05.2020, 18:27)Deonite napisał(a): Cóż, dźwięki są tak sobie dobrane. Musisz trochę bardziej pokminić nad doborem dźwięku. Tutaj najbardziej kuleje panorama i sidechain. Plus za dobre brzmienie kicku. Minus za słaby clap.
O jakie dźwięki konkretnie chodzi, które powinienem zmienić ? Od momentu 0:28 czy ref 0:56, czy jednak 3:02 ? I serio powinienem go zmienić, czy lekko pomajstrować nim ? Bo np w momencie 0:28 do dźwięku dałem delay. Może to był zły wybór ? A sidechain zastosować lepiej do początkowej melodii przy bassie, czy przy tej refrenowej ?


RE: Max Ghost - Boss Battle - agro - 29.05.2020

Hej, bardziej chodzi o to że utwór w całej swojej okazałości jest bardzo statyczny wręcz cechuje go sekfencyjność, to co dla Ciebie obecnie jest gotową piosenką dla wielu bardziej doświadczonych osób jest bazą, dobrym początkiem by pracować nad nią dalej. Ok ok ale od czego zacząć ...od budowania napięć.
Można to uzyskać dzięki wariacji sekcji rytmicznej przy przejściach, dalej filtry hpf, lpf, Fx np typu downfilter, upfilter, reverse, zmiany aranżacyjne głównego motywu ect ect. Owa statyczność dotyka też głownego leada którego użyłeś, ciągle jak automat odgrywa swoją sekwencję jest do bólu powtarzalna, tutaj z pomocą może przyjść nadanie mu odpowiedniej subtelnej lub śmiałej artykulacji w tym przypadku mówimy o automatyzacji któregoś z parametru który zmieni kształt dźwięku na Twoje życzenie w odpowiednim momencie np przy przejściach :) a co oczywiście może wywołać pożądane uczucie budowania napięcia. I cała w tym filozofia aby coś ciągle się zmieniało i zaskakiwało słuchacza. Pozdrawiam.


RE: Max Ghost - Boss Battle - MILEVSKY - 1.06.2020

Popracowałbym nad tonacją niektórych dźwięków i ogólnie nad doborem brzmień i ich głośnością. Jeśli to udało by ci się zmienić to nie było by najgorzej :)


RE: Max Ghost - Boss Battle - jamesprodmusic - 15.06.2020

Nie mój styl, ale znakomicie się nadaje do Need for Speed na takie uciekanie przed policją. Już to tam widzę nawet :)


RE: Max Ghost - Boss Battle - Audionectic - 20.06.2020

...raiden....sub zero....scorpion......johny cage....sonia...liu kang....  
wszystko jasne chyba?
Jeśli nie celowałeś w lata 90te to tak jedzie.Nawet perka co oczywiście nie stawia na straconej pozycji tego wałka.Każdy tworzy coś innego.Jeśli tworzysz coś z serca to lepiej niż zgapiać i powielać.
Słuchaj dużo i to co usłyszysz staraj sie opanować w DAWie.
Podoba mi sie barwa syntha na lewym kanale.Sam bym go rownież z checia użył do jakiegoś wałka.
na plusie