TECHNO Kamil Wesołowski-Oblivion EP - Wersja do druku +- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl) +-- Dział: PRODUKCJE (https://musicproducers.pl/forum-produkcje) +--- Dział: Electronica (https://musicproducers.pl/forum-electronica) +--- Wątek: TECHNO Kamil Wesołowski-Oblivion EP (/temat-techno-kamil-wesolowski-oblivion-ep) |
Kamil Wesołowski-Oblivion EP - C.Valachi - 30.08.2023 Pora na dawkę mrocznego i klimatycznego techno https://soundcloud.com/kamil-wesolowskimusic/sets/oblivion-ep?si=0cb746051207438495c6ca6e7f11f5e2&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing https://open.spotify.com/album/3MwplKwM8ds2qaSxXq90ho?si=i3PbwoBSQcyd0WHMVirg7A RE: Kamil Wesołowski-Oblivion EP - Abigail Noises - 30.08.2023 Zacznę od tego co mi się podoba – bardzo ciekawy klimat, ładne tła, ciemne, mroczne i dość szeroko zarysowane, więc backgroundy dają tą wielce wymaganą szeroką i tłustą scenę w gatunku ''dark techno''. Kawałki są dość długie, delikatnie ''progresują'' i wkręcają słuchacza w klimat. Wszystkie efekty wpisane w track są na miejscu tam, gdzie powinny być. W klimacie wyróżnia się pierwszy track ''Oblivion'', co nie znaczy, że pozostałe są złe – wręcz przeciwnie. Co mi do końca nie leży – Equalizacja i ostateczny wyraz kawałków po masterze. Pomijając zamysł, ciężkich i zamglonych utworów (bo to rozumiem), to wydaje mi się, że tej mętności jest zbyt dużo. I chyba powodem jest tego zbyt słabe wyciągnięcie dźwięków, już podczas miksu – dlatego nawet wysoka fala, która mówi, że mocno masterowałeś, nie pomogła w wyeksponowaniu wszystkiego, co się dało. Dla mnie szczególnie bit w Oblivion brzmi, jakby był przytłumiony, schowany... Nie jakoś mocno, ale nie ma tej potrzebnej krystalizacji, przez co kuleje separacja. Lepiej jest w kolejnych dwóch kawałkach, ale sumując ostateczne odczucia, to wszystkie ''cykacze'' dałbym głośniej, wiele efektów podbił w EQ, bity (szczególnie kicki) ''zlayerował'' – a po tym wszystkim skupił się w masterze na przedziale pomiędzy 100 a 500 hz. RE: Kamil Wesołowski-Oblivion EP - C.Valachi - 30.08.2023 (30.08.2023, 17:03)Abigail Noises napisał(a): Zacznę od tego co mi się podoba – bardzo ciekawy klimat, ładne tła, ciemne, mroczne i dość szeroko zarysowane, więc backgroundy dają tą wielce wymaganą szeroką i tłustą scenę w gatunku ''dark techno''. Kawałki są dość długie, delikatnie ''progresują'' i wkręcają słuchacza w klimat. Wszystkie efekty wpisane w track są na miejscu tam, gdzie powinny być. W klimacie wyróżnia się pierwszy track ''Oblivion'', co nie znaczy, że pozostałe są złe – wręcz przeciwnie. Co mi do końca nie leży – Equalizacja i ostateczny wyraz kawałków po masterze. Pomijając zamysł, ciężkich i zamglonych utworów (bo to rozumiem), to wydaje mi się, że tej mętności jest zbyt dużo. I chyba powodem jest tego zbyt słabe wyciągnięcie dźwięków, już podczas miksu – dlatego nawet wysoka fala, która mówi, że mocno masterowałeś, nie pomogła w wyeksponowaniu wszystkiego, co się dało. Dla mnie szczególnie bit w Oblivion brzmi, jakby był przytłumiony, schowany... Nie jakoś mocno, ale nie ma tej potrzebnej krystalizacji, przez co kuleje separacja. Lepiej jest w kolejnych dwóch kawałkach, ale sumując ostateczne odczucia, to wszystkie ''cykacze'' dałbym głośniej, wiele efektów podbił w EQ, bity (szczególnie kicki) ''zlayerował'' – a po tym wszystkim skupił się w masterze na przedziale pomiędzy 100 a 500 hz.Dzięki za opinie i cenne rady! Często tak robię, ze są jakieś przytłumione i schowane dźwięki.Chyba mam taki styl po prostu RE: Kamil Wesołowski-Oblivion EP - Mocade - 26.09.2023 Warstwy ambientowe zawiera ograniczoną ilość padów jednak są wystarczająco długie i dobrze zapętlowane żeby robić za dobre tło. Ciekawie byłoby usłyszeć legitne echo takich kawałków gdzieś w klubie po północy. Ostatni utwór podoba mi się najbardziej. Pozdrawiam. RE: Kamil Wesołowski-Oblivion EP - FL FAN - 30.09.2023 Dla mnie przedmiotem oceny będzie ostanie 9-minutowe nagranie "Hidden Shadow" Rzut oka na Waveform nagrania "Hidden Shadow" Dobra głośność odczuwalna, dość płaska charakterystyka emocjonalna, dobra dynamika
Mroczne, pełne napięcia nagranie w filmowym ujęciu motywu lęku, poczucia zagrożenia albo eksploracji tajemnych, jeszcze nieznanych obszarów umysłu. Sekcja perkusyjna dość stłumiona, a stopa perkusji pozbawiona transjentowego elementu przez co sprawia wrażenie pulsu i nieuniknionego miarowego odliczania. Nasz słuch wykorzystuje transjenty do określenia wielkości źródła dźwięku itp, a kiedy nie możemy tego zrobić pojawia się nerwowość i niepewność. Niepewność ukrytego cienia robi wrażenie. Całe nagranie mocno stonowane, co wynika z jego natury i gatunku więc nie może mu być czyniony zarzut z tego powodu, to jedynie stwierdzenie oczywistego faktu. Ciekawie uzyskany powtarzalny metaliczny motyw - powtarzalność może nas usypiać ale może też nadawać efekt psychologicznego zapętlenia. Dobre przygotowanie, proste ale efektowne.
RE: Kamil Wesołowski-Oblivion EP - OProject - 1.10.2023 Fajne, mroczny klimat jedynie w pierwszym cos mi nie siada kick, w drugim closed hh jakos bym urozmaicił czy to w miksie dodajac efekty czy kolejne warstwy, haty, bo tak troche generycznie brzmią :P 3 chyba najbardziej sie podoba RE: Kamil Wesołowski-Oblivion EP - C.Valachi - 1.10.2023 Uwielbiam czytać Twoje rzetelnie recenzje FL FAN Dzięki! |