MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
Powrót na stare śmieci - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Offtop (https://musicproducers.pl/forum-offtop)
+---- Dział: Przedstaw się (https://musicproducers.pl/forum-przedstaw-sie)
+---- Wątek: Powrót na stare śmieci (/temat-powrot-na-stare-smieci)



Powrót na stare śmieci - Tech.Nixa(2) - 14.01.2024

Siemano. Powracam na forum po latach. Kiedyś przesiadywałam na nim często pod nickiem GetFreaky gdy zaczynałam swoją przygodę z produkcją. Miałam wtedy jakieś 14-15 lat, obecnie mam 24 więc trochę czasu minęło :D Jestem totalnym samoukiem i swoją wiedzę czerpię tylko i wyłącznie z internetu oraz własnych doświadczeń. Tworzę głównie w stylu Techno, Trance, House ale staram się nie ograniczać gatunkowo chociaż zdecydowanie przeważają u mnie brzmienia lat 90-00. Zdarzało mi się produkować DnB, Ambienty a nawet bity Hip Hopowe (ale to już przeszłość) ;) Uwielbiam głęboki, mroczny i narkotyczny klimat zabierający podczas słuchania w inne miejsce. W tym roku zaczęłam również spełniać swoje marzenie, które miałam od dzieciństwa czyli DJka chociaż póki co gram głównie w domowym zaciszu.
Chciałabym zacząć grać klubowo oraz wydawać swoje kawałki ale jak pewnie wiecie to nie są proste rzeczy hehe
Mam nadzieję, że forum wciąż żyje i będę się tu mogła trochę poudzielać :D


RE: Powrót na stare śmieci - Wasp - 14.01.2024

Witaj z powrotem ;)


RE: Powrót na stare śmieci - Kamil Misiak - 14.01.2024

Czołem. Czekamy zatem na produkcje i częste przesiadywanie. Miło Cię gościć.


RE: Powrót na stare śmieci - Zirds - 14.01.2024

Cześć @Tech.Nixa, fajnie, że wróciłaś. Obserwuje Twój profil na SC i bardzo lubię to co produkujesz. Rób to co robisz, bo robisz to dobrze!


RE: Powrót na stare śmieci - Tech.Nixa(2) - 14.01.2024