MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
LIQUID Cametrix - Freefall - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: LIQUID Cametrix - Freefall (/temat-liquid-cametrix-freefall)



Cametrix - Freefall - CametrixDubstep - 9.03.2013

to moja pierwsza nutka w tym stylu :) robiona dla zabawy :D chciałem się przetestować, nie znam się zbytnio na produkcji DnB więc chętnie poczytam wasze porady :D
pozdrawiam :)

to druga poprawiona wersja ze zmienionym subbasem i wariacjami w linii perkusyjnej pod koniec utworu :D

PS.lepiej jest pobrać nutkę jeśli ktoś pragnie ją głęboko analizować :]

Cametrix - Freefall

Gatunek: Drum & Bass
Tempo: 175 bpm
Kompresja: .wav
Jakość: 2822 kbit/s
Wielkość pliku: 88831 KB




RE: Cametrix - Freefall - Sick Brothers - 9.03.2013

Pierwszy co mi się rzuca w oczy to nagłe wchodzenie i znikanie sub bassu. Zmieniaj częściej rytm perkusji bo tak to szybko się nudzi. Melodia też mogłaby być bardziej zróżnicowana, ale jak na pierwszy DnB jest nieźle ;) Powodzenia w dalszych produkcjach i zapraszam do mojego tematu :)


RE: Cametrix - Freefall - CametrixDubstep - 9.03.2013

dzięki wielkie za ocenkę ;] co do zmiany subbasu czy tej monotonnej perki to po prostu zwykły brak doświadczenia w tym gatunku :)


RE: Cametrix - Freefall - xplasm - 9.03.2013

tym "subem" to przegiąłeś, jego ma być czuć, a nie koniecznie słychać, teraz zamiast głównego motywu przewodniego, rozpoznającego, jest w wiekszości ten bas. Weź go troche za lejce wyhertzuj :), obniż i zrobi Ci się miejsce na inne dźwięki.


RE: Cametrix - Freefall - CametrixDubstep - 9.03.2013