Początek jest za długi, niepotrzebne jest to powtórzenie, które widać na fali do 30s. Te clapy za długo trwają, nic się z nimi nie dzieje – wprowadź chociaż w pewny momencie 'dwuklap'. Technicznie, bardzo ładne dźwięki, dynamiczne i pełne poweru. Całość także posiada to coś – moc. Jednak według mnie aranż leży, za mało się dzieje – no chyba że to nieskończony kawałek – trzy minuty a już po dwóch wieje nudą. Ogólnie to brzmi jak bardzo dobry wstęp.
Uważam, że fajnie dobrałeś dźwięki. Utwór nie powalił mnie niestety na kolana, brakuje mi tego czegoś, tego po czym zapamiętam utwór na długi czas. Ale jeżeli chodzi o technikę uważam, że jak najbardziej idziesz w dobrą stronę.
Cześć ! Zdecydowanie za długie intro jednocześnie bez rozgraniczenia na mid-pat na jednym typie stopy i bassline przez co nie zaskakujące. Dźwięki są solidne i mocne, lead przejrzysty ale aranżacyjnie kawałek leży. Popracuj nad tym numerem bo ma potencjał. Pozdrawiam !
Hey Szymek. Choć projekt jest faktycznie przyzwoicie "docięty", nadto separacja jest dość schludna (brak kolizji) to, w moim skromnym odczuciu, brakuje "tu"... mocy, esencjonalnej "ikry" . Przewodni "twardy" motyw Supersaw; szereg pośrednich perkusjonaliów (niemiłosiernie jednolity acz rześki Clap; Tom'y/Snare) czy też Fx'y brzmią akuratnie, plastycznie; wszelako w owym (wielce) homogenicznym aranżu Kick prezentuje się trochę rachitycznie :\. Nadto "czuć" deficyt "szerokości" i większość nut jest lekko wycofana. Big Room to "jazgotliwy", wręcz "żrący" w swym brzmieniu gatunek. Musi być zadzierzyście w ekspresji poszczególnych barw; np. obecny Lead winien być ostrzejszy "w górze"; Bass jest zbyt statyczny w swym "pomruku". Solidny fundament już jest; sugeruję "dopieścić" miks (Saturation/Reverb/Distortion/Overdrive plus konkretny Compressor), urozmaicić "charakter" utworu (defiguracje Beat'u; Sample Vox'u) i będzie zacnie...