Cześć. Zaprogramowałem pętle (metrum 4/4) jakiegoś randomowego dźwięku perkusyjnego w sequencerze. Problem w tym, że dźwięk wyzwolony sygnałem z sequencera nie trzyma się siatki tempa. Nie wygląda to też na różnicę pomiędzy tempem projektu, a tempem sequencera bo uderzenia perkusji raz wyprzedzają, a raz nienadąrzają za siatką tempa. Tempo projektu to 140bpm. Załączam ową pętle żebyście lepiej zrozumieli o co mi chodzi. Może ktoś będzie wiedział o co chodzi.
http://www27.zippyshare.com/v/gKjqVBLq/file.html
Edycja: dodam jeszcze, że problem występuje tylko kiedy sequencer i maszyna perkusyjna są załadowane jako oddzielne wtyczki. Kiedy załaduję sequencer i maszynę perkusyjną do Patchera w FL Studio to problem znika, ale pojawia się inny... Mianowicie jak ułożę sobie np 4 taktową sekwencję i dam play w dawie, a następnie stop i znów play to sekwencer nie odtwarza pierwszego taktu sekwencji tylko ten takt, na którym dałem stop.
http://www27.zippyshare.com/v/gKjqVBLq/file.html
Edycja: dodam jeszcze, że problem występuje tylko kiedy sequencer i maszyna perkusyjna są załadowane jako oddzielne wtyczki. Kiedy załaduję sequencer i maszynę perkusyjną do Patchera w FL Studio to problem znika, ale pojawia się inny... Mianowicie jak ułożę sobie np 4 taktową sekwencję i dam play w dawie, a następnie stop i znów play to sekwencer nie odtwarza pierwszego taktu sekwencji tylko ten takt, na którym dałem stop.