Witam W tym poradniku postaram się wam wytłumaczyć jak działa kompresja równoległa i jak ją wykonać.
W tym poradniku potrzebujemy:
-Kompresora
No cóż zaczynamy...
Kompresja równoległa- (new york compression) polega na połączeniu sygnału czystego bądź lekko skompresowanego z sygnałem zmiażdżonym przez kompresor. Kompresję nowojorską możemy z powodzeniem stosować na każdym dźwięku bez wyjątków.
Zaczynamy od wrzucenia naszego dźwięku/loopa na mixer i wysłaniu go na drugi kanał poprzez kliknięcie na "strzałeczkę"
Po czym na tym drugim kanale wpinamy kompresor z dużym Ratio i głębokim Threshold.
Ja posłużyłem się kompresorem od Antress Modern Deathcore
Poniżej załączam ustawienie kompresora na ścieżkę perkusyjną
i mieszamy ten zmiażdżony dźwięk przez kompresor z tym czystym poprzez podnoszenie tłumika na mixerze.
Poprzez kompresję równoległą uzyskujemy naturalność brzmienia i wyciągamy dźwięki bardzo ciche które przy normalnej kompresji były by niesłyszalne. Gdybyśmy nie zastosowali wysyłki na drugi kanał nasza ścieżka z kompresją była by tak kompresowana że nie dało by się jej słuchać było by słychać nienaturalną kompresję, pompowanie i inne artefakty które wprowadza kompresor.
Poniżej załączam ścieżkę bez kompresji nowojorskiej i z kompresją
Ścieżka przed kompresją:
http://www20.zippyshare.com/v/3422647/file.html
Ścieżka po kompresji:
http://www65.zippyshare.com/v/58518536/file.html
W tym poradniku potrzebujemy:
-Kompresora
No cóż zaczynamy...
Kompresja równoległa- (new york compression) polega na połączeniu sygnału czystego bądź lekko skompresowanego z sygnałem zmiażdżonym przez kompresor. Kompresję nowojorską możemy z powodzeniem stosować na każdym dźwięku bez wyjątków.
Zaczynamy od wrzucenia naszego dźwięku/loopa na mixer i wysłaniu go na drugi kanał poprzez kliknięcie na "strzałeczkę"
Po czym na tym drugim kanale wpinamy kompresor z dużym Ratio i głębokim Threshold.
Ja posłużyłem się kompresorem od Antress Modern Deathcore
Poniżej załączam ustawienie kompresora na ścieżkę perkusyjną
i mieszamy ten zmiażdżony dźwięk przez kompresor z tym czystym poprzez podnoszenie tłumika na mixerze.
Poprzez kompresję równoległą uzyskujemy naturalność brzmienia i wyciągamy dźwięki bardzo ciche które przy normalnej kompresji były by niesłyszalne. Gdybyśmy nie zastosowali wysyłki na drugi kanał nasza ścieżka z kompresją była by tak kompresowana że nie dało by się jej słuchać było by słychać nienaturalną kompresję, pompowanie i inne artefakty które wprowadza kompresor.
Poniżej załączam ścieżkę bez kompresji nowojorskiej i z kompresją
Ścieżka przed kompresją:
http://www20.zippyshare.com/v/3422647/file.html
Ścieżka po kompresji:
http://www65.zippyshare.com/v/58518536/file.html