Myślałem, że trochę więcej dynamicznej "akcji" będzie w nagraniu o tytule "Action" Nie wiem na ile udało Ci się tutaj osiągnąć zamierzenia ale poszczególne sample brzmią na pozbawione głębi i energii do wybrzmiewania. Poza pierwszą którą słyszymy stopą perkusji - jej ogon robi tu za linię basu przy okazji w początkowej fazie. Potem następuje wejście basu i zmienia się stopa perkusji na taką o szybkim ataku i jeszcze szybszym zanikaniu - co rozumiem miało zapobiec najeżdżaniu na siebie tych instrumentów w paśmie częstotliwościowym. Później znów wchodzi ta o długim ogonie. OK
Cytat:Werbel i klaśnięcia zyskują sonicznie po dodaniu pogłosu. Poświęć nieco czasu na dobranie czasu zanikania odpowiednio do utworu; użyj konfiguracji z użyciem wysyłki i powrotu, co pozwoli poddać sygnał pogłosowy odrębnej filtracji górnoprzepustowej i korekcji.
Dobrze jest, kiedy pomimo stosunkowo małej ilości elementów potrafimy zapełnić przestrzeń i czas, ponadto jest jeszcze lepiej, gdy nic nie wybija się ponad całość.
Cytat:Jeśli stopa, werbel albo klaśnięcie wymagają rozjaśnienia, uzupełnij dźwięk źródłowy warstwą białego szumu albo próbką talerza bądź hi-hatu. Dostosuj obwiednię i głośność nowej warstwy tak, aby subtelnie mieszała się z właściwą.
Jeśli utwór zaczyna brzmieć monotonnie, schematycznie i wręcz powtarzalnie, można zastosować technikę flammingu.
Cytat:Technika „flammingu” (niesynchronicznych uderzeń). Można ją emulować nakładając warstwę z samplem kliku na transjent bębna, przesuwając ją względem niego w przód lub w tył.
Cytaty pochodzą z artykułu: https://estradaistudio.pl/technologia/31...u/strona/2