Witam
Najtaniej i chyba najznosniej to chyba wyjdzie kupic na poczatek mikrofon pojemnosciowy na USB. Wszelkie mikrofony dynamiczne sobie odpusc - to tylko utrudnia pozniejsza prace w studio, nie mowiac juz o tym, ze tak zarejestriwany wokal rzadko kiedy nadaje sie do wykorzystania w powaznych produkcjach. Mikrofon dynamiczny ma wiecej wad niz zalet (obciete pasmo, rezonans membrany, itd)... jedyna moze zaleta jest ze trudno go zepsuc w prownaniu do mikrofonow pojemnosciowych. W kazdym razie wiekszosc mikrofonow USB to tak naprawde karty dzwiekowe z podpietym na stale mikrofonem i co ciekawe... wbudowane w mikrofon dla zmylki
Druga wazna sprawa to dobry odsluch. Jest taka zasada: jak slyszysz tak spiewasz (mixujesz, produkujesz etc). Jeszcze jest inna zasada - jakosc produkowanej muzyki odpowiada najslabszemu elementowi toru z tym, ze najwazniejszym jest ten pierwszy. Zmixowac od biedy moze ktos inny
Pozdrawiam
Najtaniej i chyba najznosniej to chyba wyjdzie kupic na poczatek mikrofon pojemnosciowy na USB. Wszelkie mikrofony dynamiczne sobie odpusc - to tylko utrudnia pozniejsza prace w studio, nie mowiac juz o tym, ze tak zarejestriwany wokal rzadko kiedy nadaje sie do wykorzystania w powaznych produkcjach. Mikrofon dynamiczny ma wiecej wad niz zalet (obciete pasmo, rezonans membrany, itd)... jedyna moze zaleta jest ze trudno go zepsuc w prownaniu do mikrofonow pojemnosciowych. W kazdym razie wiekszosc mikrofonow USB to tak naprawde karty dzwiekowe z podpietym na stale mikrofonem i co ciekawe... wbudowane w mikrofon dla zmylki
Druga wazna sprawa to dobry odsluch. Jest taka zasada: jak slyszysz tak spiewasz (mixujesz, produkujesz etc). Jeszcze jest inna zasada - jakosc produkowanej muzyki odpowiada najslabszemu elementowi toru z tym, ze najwazniejszym jest ten pierwszy. Zmixowac od biedy moze ktos inny
Pozdrawiam