Kick widac ze gra troche wyzej, zwłaszcza attack
wydaje się ze pasma jakie ma podbite to 100-600 i kolo 2,5 kHz do tego ma znaczną kompresję i klick pewnie koło 6-8 kHz (trzeba by to sprawdzić)
Charakterystyką przypomina trochę stare eurodanceowe kicki, tzn. takie trochę twarde, kartonowe (jak uderzenie klapkiem kubota o podłoge, albo jak to scooter mowil szczotką o sufit xd xd)
Oczywiście druga kwestia to layering, kilka warstw, podbijanie eq, trochę distortion, może jakiś filter, kompresja
Jak będe miał czas to może spróbuje zrobić podobny kick w sytrusie, bo wiadomo że taki sam nie wyjdzie xd
Szkoda tylko że nie ma tego kicka jak gra czysto, chociaż wydaje mi się że użyli sampla, może z jakieś popularnej paczki :P
Także pomyśle nad tym kickiem
wydaje się ze pasma jakie ma podbite to 100-600 i kolo 2,5 kHz do tego ma znaczną kompresję i klick pewnie koło 6-8 kHz (trzeba by to sprawdzić)
Charakterystyką przypomina trochę stare eurodanceowe kicki, tzn. takie trochę twarde, kartonowe (jak uderzenie klapkiem kubota o podłoge, albo jak to scooter mowil szczotką o sufit xd xd)
Oczywiście druga kwestia to layering, kilka warstw, podbijanie eq, trochę distortion, może jakiś filter, kompresja
Jak będe miał czas to może spróbuje zrobić podobny kick w sytrusie, bo wiadomo że taki sam nie wyjdzie xd
Szkoda tylko że nie ma tego kicka jak gra czysto, chociaż wydaje mi się że użyli sampla, może z jakieś popularnej paczki :P
Także pomyśle nad tym kickiem