Ad 3. Ułożenie efektów w różnych kolejnościach różnie wpływa na brzmienie utworu. Nie ma reguły co dasz pierwsze. Najważniejsze jest to żeby to grało tak jak powinno. Ogólnie efekty typu korektor, limiter powinny się zawsze znajdować na końcu łańcucha efektów, bo to od nich jest zależne końcowe brzmienie.
Ad 4. Jeżeli ślady w Machine na czysto brzmią dobrze, to po co w nie ingerować? A jesli brzmią tekturowo to za pomocą EQ zdejmij im środek i podbij trochę górki.
Ad 2. Zmiana fazy nie powinna wiele zaszkodzić perkusji. Baw się i kombinuj, Stopę wiadomo zostaw w mono, ale hihaty i reszta garów całkiem dobrze wypadają z lekkim pogłosem i w panoramie
Ad 1. To jest wszystko zależne od skali danego spektrum i korektora.
Ad 4. Jeżeli ślady w Machine na czysto brzmią dobrze, to po co w nie ingerować? A jesli brzmią tekturowo to za pomocą EQ zdejmij im środek i podbij trochę górki.
Ad 2. Zmiana fazy nie powinna wiele zaszkodzić perkusji. Baw się i kombinuj, Stopę wiadomo zostaw w mono, ale hihaty i reszta garów całkiem dobrze wypadają z lekkim pogłosem i w panoramie
Ad 1. To jest wszystko zależne od skali danego spektrum i korektora.