Wow. Dzięki za tak ciepłe przyjęcie!
"Niesamowita robota, Chafer! "
PureInstinct: Dzięki wielkie! Miło takie rzeczy czytać A harfy tez mi się podobają - mały akcent, ale robi robotę
"za mocne rozdzielenie w panoramie w dynamicznej części, coś gra tylko z lewa, coś tylko z prawa"
Mandalar: Hm, przyjrzę się temu. Tylko pierwsze skrzypce dałem mocniej w lewo, a wiolonczelę w prawo. Reszta (włącznie z trąbką i waltornią) raczej po środku. Dzięki za komentarz.
"Flet nie jest ładnie obcinany, tylko jakoś dziwnie legato zamula miks"
Cris: Obcinany? Chodzi o odwzorowanie prawdziwej gry na instrumencie? Rzeczywiście jak tak teraz słucham to nie dałem fleciście zbyt wielu szans na wzięcie oddechu
"Największym problemem tego utworu jest to, że momentami nie czuć tutaj prym w instrumentach"
Cris: W których momentach? Kontrabas gra prymy przez cały czas.
"Ode mnie 4 gwiazdki, a w skali 1-10 daję mocne 8,5!"
Nie ogarniam Twoich skal Dzięki za cenne rady!
"świetna robota. "
In-Tegral: Dzięki wielkie.
"w tym siedzi klimat, historia i dusza"
Mocade: Bardzo się cieszę czytając takie słowa. Do tej pory z trudem przychodziło mi komponowanie muzyki orkiestrowej i poprzednie utwory były niejako "wyrachowane", pisane z myślą o wywarciu jakiegoś konkretnego wrażenia i cóż - różnie to wychodziło. Ten pisałem inaczej: przelałem po prostu moje myśli na pianino bez większego planu, podczas grania na pianinie układałem sobie w głowie brzmienie całego utworu oraz orkiestrację i może dzięki temu ten utwór brzmi po prostu dobrze, bo nie jest pisany na siłę i miksowany przez całe tygodnie
"Powinieneś dostać po uszach, że tak ładny utwór jest tak krótki"
Plague: Śmiało Ale zawsze możesz go odsłuchać ponownie :P
"Super aranżacja bardzo delikatna i lotna, słychać że wiesz co robisz od początku do końca w pełni świadomie prowadząc instrumentaria. "
YouGotMe: Dzięki!
"Niesamowita robota, Chafer! "
PureInstinct: Dzięki wielkie! Miło takie rzeczy czytać A harfy tez mi się podobają - mały akcent, ale robi robotę
"za mocne rozdzielenie w panoramie w dynamicznej części, coś gra tylko z lewa, coś tylko z prawa"
Mandalar: Hm, przyjrzę się temu. Tylko pierwsze skrzypce dałem mocniej w lewo, a wiolonczelę w prawo. Reszta (włącznie z trąbką i waltornią) raczej po środku. Dzięki za komentarz.
"Flet nie jest ładnie obcinany, tylko jakoś dziwnie legato zamula miks"
Cris: Obcinany? Chodzi o odwzorowanie prawdziwej gry na instrumencie? Rzeczywiście jak tak teraz słucham to nie dałem fleciście zbyt wielu szans na wzięcie oddechu
"Największym problemem tego utworu jest to, że momentami nie czuć tutaj prym w instrumentach"
Cris: W których momentach? Kontrabas gra prymy przez cały czas.
"Ode mnie 4 gwiazdki, a w skali 1-10 daję mocne 8,5!"
Nie ogarniam Twoich skal Dzięki za cenne rady!
"świetna robota. "
In-Tegral: Dzięki wielkie.
"w tym siedzi klimat, historia i dusza"
Mocade: Bardzo się cieszę czytając takie słowa. Do tej pory z trudem przychodziło mi komponowanie muzyki orkiestrowej i poprzednie utwory były niejako "wyrachowane", pisane z myślą o wywarciu jakiegoś konkretnego wrażenia i cóż - różnie to wychodziło. Ten pisałem inaczej: przelałem po prostu moje myśli na pianino bez większego planu, podczas grania na pianinie układałem sobie w głowie brzmienie całego utworu oraz orkiestrację i może dzięki temu ten utwór brzmi po prostu dobrze, bo nie jest pisany na siłę i miksowany przez całe tygodnie
"Powinieneś dostać po uszach, że tak ładny utwór jest tak krótki"
Plague: Śmiało Ale zawsze możesz go odsłuchać ponownie :P
"Super aranżacja bardzo delikatna i lotna, słychać że wiesz co robisz od początku do końca w pełni świadomie prowadząc instrumentaria. "
YouGotMe: Dzięki!