Adam - Sprawdziłem w panelu kontrolnym w DAW i niestety dokładnie ta sama głębia i próbkowanie, co przy renderze (choć przyznam się, że wcześniej nie brałem tego pod uwagę).
Ale apropo ditheringu - żesz sztos, o tym totalnie nic nie wiem! Dziękuję, ogarnę sobie to na pewno - może tutaj faktycznie to ostateczne rozwiązanie! Dzięki Adam!
DelianoCarl - hahah, powiem ci, że mało wiem o renderingu audio i w tym przypadku akurat tak myślałem xD Że analogicznie im większe numerki - tym lepsza jakość No nic, człowiek na błędach się uczy.
OProject - dzięki wielkie za to info, na pewno to wykorzystam. Zastanawiam się nad tym i tak myślę, że prawdopodobnie to ma coś wspólnego z ostatecznym podbijaniem pewnych częstotliwości na tych systemach, by utwór jeszcze lepiej brzmiał na żywo i dlatego może zostawia się tyle headroomu.
dejfdj - Hahahah, stary. Nie wiem co bierzesz, ale też chcę! xD
Ale apropo ditheringu - żesz sztos, o tym totalnie nic nie wiem! Dziękuję, ogarnę sobie to na pewno - może tutaj faktycznie to ostateczne rozwiązanie! Dzięki Adam!
DelianoCarl - hahah, powiem ci, że mało wiem o renderingu audio i w tym przypadku akurat tak myślałem xD Że analogicznie im większe numerki - tym lepsza jakość No nic, człowiek na błędach się uczy.
OProject - dzięki wielkie za to info, na pewno to wykorzystam. Zastanawiam się nad tym i tak myślę, że prawdopodobnie to ma coś wspólnego z ostatecznym podbijaniem pewnych częstotliwości na tych systemach, by utwór jeszcze lepiej brzmiał na żywo i dlatego może zostawia się tyle headroomu.
dejfdj - Hahahah, stary. Nie wiem co bierzesz, ale też chcę! xD