(27.03.2023, 19:52)Audionectic napisał(a): Po pierwsze przepraszam.Mialem dzis ten dzien.Czlowiek znow okazal sie sz..
Nie bede usuwal i udawal itd..To wiele uczy rowniez mnie.Jak nie byc chu..steczka w internecie sorki
Wiem ze Portale typu YT,Spotify maja swoje reguly co do glosnosci i jesli masz za glosny nr to zostaje odpowiednio potraktowany.Souncloud jedynie udostepniia odtwarzanie w oryginale.
Nie masz za co przepraszać - postu i tak nie edytujesz - jedynie do 60 minut od publikacji.
Dzisiaj robiłem testy jaką kare dostane za głośność (można by się śmiać gdyby to nie była prawda)
Taki jeden kawałek wrzuciłem "electro-core" i taka kara się należy tu i tam:
Cytat:Poziomy międzypróbkowe których wzrost jest efektem odpowiednio długo trwających poziomów szczytowych zbliżonych do najwyższego nie objawi się charczeniem ale wprowadza pewny element niestabilności do materiału muzycznego. Niektórzy producenci i specjaliści od masteringu wyspecjalizowali się w kontroli takich niestabilności i z premedytacją wprowadzają przesterowania międzypróbkowe by uzyskać specyficzny charakter brzmieniowy.
Jeśli zgrasz swój materiał ze średnim poziomem szczytowym powiedzmy - 3dbfs i nie sprasujesz limiterem to serwis strumieniowy nie ściszy Twojego materiału ale go zrobi odpowiednio głośniej. Pod warunkiem że użytkownik ma włączoną opcję normalizacje głośności. I tu jest problem. Wydawcy nie chcą ryzykować , że ich materiał zabrzmi ciszej, jeśli słuchacz zadecyduje że nie chce normalizacji i po prostu dążą do tego, by było to tak głośne jak to tylko możliwe. Wystarczy nie przesadzać nie obijać się o sufit dbfs i będzie super.