Jak poprzestawiasz odpowiednio nuty to znikną fałsze, dopiero wtedy można pracować dalej nad aranżacją i jej różnymi aspektami.
Przykładowo, powtarzany motyw na przykład na 2: 10 do 2: 13 jest górnolotnym brzmieniem i ładnie tworzy głębie z tym basem, głębię którą dalej zamordowały fałsze.
To samo jest w 2 : 18 do 2: 21 i żałuje bo bardzo fajnie to brzmi ale tylko w podanym przeze mnie zakresie czasowym.
Jak najbardziej zatem zmień kawałek, popracuj nad nim skoro jest taka możliwość. Był tu fajny pomysł ale nieudolne wykonanie go zamordowało. Nie lubię pisać ludziom takich rzeczy ale nie mogę powiedzieć nic więcej.
Przykładowo, powtarzany motyw na przykład na 2: 10 do 2: 13 jest górnolotnym brzmieniem i ładnie tworzy głębie z tym basem, głębię którą dalej zamordowały fałsze.
To samo jest w 2 : 18 do 2: 21 i żałuje bo bardzo fajnie to brzmi ale tylko w podanym przeze mnie zakresie czasowym.
Jak najbardziej zatem zmień kawałek, popracuj nad nim skoro jest taka możliwość. Był tu fajny pomysł ale nieudolne wykonanie go zamordowało. Nie lubię pisać ludziom takich rzeczy ale nie mogę powiedzieć nic więcej.