We współczesnej muzyce elektronicznej nie da się słuchać źle zmiksowanych utworów, najlepszym przykładem jest dubstep. Sprawa druga to brzmienia, dla mnie znacznie cenniejsze od reszty, bo te unikatowe w obecnych czsach wymagają kunsztu i niesamowitej wiedzy popartej umiejętnościami. Myśle że unikając zbętnych sporów można zrobić podział "dobrej muzyki" na gatunki i dla każdego z osobna przypisać inne cechy wpływające na wartość. Przyczyną tak burzliwej dyskusji jest nasz gust i mimo tego, że nie powinien on odgrywać większej roli w obiektywnej ocenie utworu, o tak właśnie zazwyczaj się dzieje. Ja nie jestem w stanie uznać utworu okaleczonego przez producenta za dobry. Producent który odstawia miks i technike na dalszy plan to tak jak kucharz robiący sos z torebki. Chyba że dzielimy się na producentów od miksu, aranżacji, nagrywających instrumenty i kto wie jakich tam jeszcze osobno. Gdybym nie miał na tyle dobrego słuchu jaki posiadam po wielu latach z FL Studio, to pewnie zgodziłbym się z większością.
FL FAN, jeżeli cytujesz to podawaj autora tekstu. A co do samego cytatu, to Ty sam zboczyłeś z wątku, bo nie mówimy o tym co daje nam dobry miks. Mówimy o dobrej muzyce, która by takąbyła musi zostać wyprodukowana przez kompletnych ludzi, kompletnych producentów. Muzycy, któzy nie porafią nagrać porządnie materiału i producenci, którzy nie potrafiąnagrać ścieżek nie mająszans na to, by tworzyć dobrą muzykę i zawsze będą amatorami.
Ponadto opierasz swoje wypowiedzi na starych, oklepanych tutorialach i artykułach dostępnych w sieci a to za mało. Przepracować to się można na budowie, w studiu powinni sie znajdować odpowiedni ludzie i to jest klucz. Poza tym jak rozumiem rozmawiamy o muzyce współczesnej.
FL FAN, jeżeli cytujesz to podawaj autora tekstu. A co do samego cytatu, to Ty sam zboczyłeś z wątku, bo nie mówimy o tym co daje nam dobry miks. Mówimy o dobrej muzyce, która by takąbyła musi zostać wyprodukowana przez kompletnych ludzi, kompletnych producentów. Muzycy, któzy nie porafią nagrać porządnie materiału i producenci, którzy nie potrafiąnagrać ścieżek nie mająszans na to, by tworzyć dobrą muzykę i zawsze będą amatorami.
Ponadto opierasz swoje wypowiedzi na starych, oklepanych tutorialach i artykułach dostępnych w sieci a to za mało. Przepracować to się można na budowie, w studiu powinni sie znajdować odpowiedni ludzie i to jest klucz. Poza tym jak rozumiem rozmawiamy o muzyce współczesnej.