Temat dalej żyje
Co do cytatu - ilu Was tutaj ma do czynienia z nagrywaniem partii instrumentów?
Jak te cytaty mają się do osób posługujących się wyłącznie DAW-em gdzie w grę wchodzi obróbka wyłącznie cyfrowa i niema mowy o roztrojonych gitarach, ochrypniętych wokalach i nierównym graniu na instrumentach itp. (bo tego nie naprawi żaden cudowny miks) o czym wyraźnie pisze autor wyżej podanego cytatu... Też się zgadzam że miks nie naprawi zepsutej kompozycji, ale trzeba pamiętać że też kiepski miks potrafi ZEPSUĆ najlepszą kompozycje! Oczywiście piszę tu o utworach złożonych z wielu ścieżek dźwiękowych.
Może tak z innej strony:
Inne pytanie - Co mi po np. pięknym metrum, pięknej melodii np. fortepianu w muzyce elektronicznej pokazującej wrażliwość artysty jeżeli jest to skutecznie zagłuszane przez rozlazły bass oraz inne efekty drugiego planu bo ktoś uważa że miks nie jest ważny?
Odnoszę wrażenie że nie wszyscy rozumieją co czytają.
Co do cytatu - ilu Was tutaj ma do czynienia z nagrywaniem partii instrumentów?
Jak te cytaty mają się do osób posługujących się wyłącznie DAW-em gdzie w grę wchodzi obróbka wyłącznie cyfrowa i niema mowy o roztrojonych gitarach, ochrypniętych wokalach i nierównym graniu na instrumentach itp. (bo tego nie naprawi żaden cudowny miks) o czym wyraźnie pisze autor wyżej podanego cytatu... Też się zgadzam że miks nie naprawi zepsutej kompozycji, ale trzeba pamiętać że też kiepski miks potrafi ZEPSUĆ najlepszą kompozycje! Oczywiście piszę tu o utworach złożonych z wielu ścieżek dźwiękowych.
Może tak z innej strony:
Inne pytanie - Co mi po np. pięknym metrum, pięknej melodii np. fortepianu w muzyce elektronicznej pokazującej wrażliwość artysty jeżeli jest to skutecznie zagłuszane przez rozlazły bass oraz inne efekty drugiego planu bo ktoś uważa że miks nie jest ważny?
Odnoszę wrażenie że nie wszyscy rozumieją co czytają.