Nie wiem dlaczego nie ładuje Ci tych ścieżek, nie wiem w jaki sposób je tam wrzucasz. Ja to robię przez Edisona.
Co do robienia miksu na surowych ścieżkach to polecam to robić (wiadomo, jak sam napisałeś, mniejsze obciążenie procesora) z tym, że nie polecam renderować dosłownie każdego śladu osobno. Raz mi się zdarzyło tak zrobić (miałem coś koło 20 ścieżek wav) i projekt zamulał bardziej niż na syntezatorach.
Wg mnie najlepszym rozwiązaniem jest renderowanie do 3-4 ścieżek wav. Miksowanie w pierwotnym projekcie na przykład perki całej i render do wav, basu - do wav, padów, arpów, plucków etc. - do wav. I później miksowanie tych kilku ścieżek na nowym projekcie. Czyli tak jakby robisz część miksu tu, a drugą część tu.
Co do robienia miksu na surowych ścieżkach to polecam to robić (wiadomo, jak sam napisałeś, mniejsze obciążenie procesora) z tym, że nie polecam renderować dosłownie każdego śladu osobno. Raz mi się zdarzyło tak zrobić (miałem coś koło 20 ścieżek wav) i projekt zamulał bardziej niż na syntezatorach.
Wg mnie najlepszym rozwiązaniem jest renderowanie do 3-4 ścieżek wav. Miksowanie w pierwotnym projekcie na przykład perki całej i render do wav, basu - do wav, padów, arpów, plucków etc. - do wav. I później miksowanie tych kilku ścieżek na nowym projekcie. Czyli tak jakby robisz część miksu tu, a drugą część tu.