Jeszcze parę wersów ode mnie . Technicznie zgodzę się z Autorami wcześniejszych postów, iż Kick musi być rozważnie "dotknięty" Distortion; by potem "rozkwitnąć" w kolejnych etapach tuning'u. Prócz tego Layering, "rzecz" ogromnie użyteczna ... Według mnie, w Twoim Demo obecny Saw Bass mocno potraktowany "distem" pokrywa falowo pełne spektrum, przez które "nic się nie przeciska"; nadto pozostałe tony są zbyt ciche wobec tegoż Saw'u. Bezspornie trzeba "dociąć" owy (rozważnie) i "resztę" zlayerować plus "kluczowanie"...
Tomku, proponuję: wyłączyć tenże Saw i skupić się na "reszcie" (każdy dźwięk z osobna); tak by było głośno, tłusto i klarownie (ze słuszną dynamiką). Jak to już osiągniesz, wtedy "załącz" Saw Bass i poświęć owemu więcej uwagi analizując "z czym i gdzie" wchodzi w konflikt/"gryzie się".
Chciałabym podkreślić jeszcze jeden fakt, iż tymże lapidarnym fragmentem prezentujesz "coś" tęgo odmiennego:
Keeep tryin'...
Tomku, proponuję: wyłączyć tenże Saw i skupić się na "reszcie" (każdy dźwięk z osobna); tak by było głośno, tłusto i klarownie (ze słuszną dynamiką). Jak to już osiągniesz, wtedy "załącz" Saw Bass i poświęć owemu więcej uwagi analizując "z czym i gdzie" wchodzi w konflikt/"gryzie się".
Chciałabym podkreślić jeszcze jeden fakt, iż tymże lapidarnym fragmentem prezentujesz "coś" tęgo odmiennego:
Cytat:" (...) po prostu sprawdzam się czy podołałbym w czymś innym niż disco polo i reggaeton ewentualnie trap."
Keeep tryin'...