Heljo
Znajoma vampirzyca podrzucila mi ta wstawke na skrzypach ja dorobilem reszte i takie oto wyszlo dziwne cus.
Znajoma vampirzyca podrzucila mi ta wstawke na skrzypach ja dorobilem reszte i takie oto wyszlo dziwne cus.
Radek Samson - Surrliryzm |
Wejście jest za szybkie. Skrzypce są trochę piskliwie ale całokształt całkiem interesujący, zahacza odrobinę o chaos co chyba miało być nakreśleniem wampiryzmu wraz z tymi samplami odgłosów. Czuję jednak że mój umysł nie do końca jest w stanie odpowiednio zrozumieć aranżacyjnych technik w tym utworze zaprezentowanych, bo to co można nazwać chaosem, przy twoim nicku równie dobrze może okazać drygiem operowym wykraczającym poza rozumienie moich czujek. Dałbym 5 ale muszę zaniżyć do 4 bo trochę kłuję w uszy.
Pozdrawiam.
Te 'skrzypki' brzmią nader kusząco swym tembrem, sposobem prowadzenia, brzmią na poziomie, ma autorka niezły warsztat. Lecz również domyślam się że Pani chciała zagrać coś poplątanego, chaotycznego będąc bardzo poukładana osobą. Chodzi mi o to że niby miało być to chyba mroczne dzieło, to jednak przebija się tu za dużo pozytywności. Polecam tego tutaj do posłuchania: https://www.youtube.com/watch?v=yaaRk0c-780 tutaj to dopiero czuć zawirowania i niezłe poplątanie wewnętrzne. Co do utworu to daję czetyrje. Pozdrawiam
fajny tytuł
bardzo ciekawe harmonie, momentami brzmi jakby zahaczały o politonalność - coś nowego tutaj. interesujący i urozmaicony aranż, nie pasuje mi jedynie zejście w 3:11 świetne brzmienie instrumentów, brzmią praktycznie jak nagrane na żywo. najbardziej podoba mi się połączenie kontrabasu i fortepianu. podoba mi się też to, że najniższą nutę tego kontrabasu zachowałeś właśnie na końcówkę, gdzie daje ona naprawdę fajnego poczucia ulgi czy dojścia do celu zgodzę się z przedmówcami, że skrzypce są zbyt agresywne - choć paradoksalnie mogę to powiedzieć tylko o początku, bo potem ściszają się do odpowiedniego poziomu. ogólnie jednak są trochę za jasne i obciąłbym im trochę góry. wtedy uszy Mocade odpoczną. 4 |
|