No jest jakiś postęp z każdym nagranym kawałkiem się czegoś uczysz, nie ma tak że nic nie idzie na przód. (no chyba że ktoś wyraźnie nie chce się czegokolwiek nauczyć) Mówisz House, choć czasem miałem wrażenie że to big room'owa produkcja. Ten dźwięk po prawej od 2:27 do 2: 43 nie pasuje i jest nie w rytm, nie w takt. Odpada. Brzmi jakby nie nadążał w opozycji do stopy. Na 3: 11 za szybko wyciszyłeś, zrób to subtelniej albo dorzuć lekki delay i będzie super. Ta część od 3:12 mogła by wchodzić już wcześniej na tym wyciszającym się efekcie (ale nie musi). Poza tym całkiem fajna sekcja perkusyjna w całym utworze.
No po początku widać że się postarałeś, ale reszty na razie nie ma co oceniać, ponieważ gdzie jest bass? Gdzie jest sidechain?
Zrób bass i sidechain, wtedy oceni się selektywność ze stopą oraz miks, Pozdrawiam
No właśnie z tym basem mam chyba największy problem. Nie wiem jak wykręcić taki bas lub subbas jak w komercyjnych kawałkach, aby fajnie brzmiał wraz z kickiem czy tam leadem. Nie chodzi mi o side-chain tylko o brzmienie basu.
Ja dosyć często bass wykręcam w wasp, sporóbuj. Oczywiście na sucho nie będzie rewelacyjnie, ale jak zrobisz dobre EQ i kompresor, to będze dobrze
a subbass? To najprostrze co może być. Otwierasz 3xosc, linie bassową wklejasz do pianno rolla, ale odpowiednio nisko żeby był ten sub lub wklejasz na wysokości 5, wiesz, tam masz C5 itd i w 3xosc masz takie klawisze jakby i nad klawiszami oznaczenia, c5, c6 itd to klikasz prawym dokładnie na C8 i już masz swój sub bass, tylko oczywiście musisz użyć EQ i Kompresora. O wykręcaniu bassu masz także peeełno tutoriali, Pozdrawiam
No, potencjał jest. NP to przejście 2:27, bardzo mi sie podoba. Nie podoba mi sie za to, bez urazy, słaba melodia i brak tego bassu Ale SŁYCHAĆ, że słuchasz i inspirujesz sie numerami znanymi i lubianymi (bo takie podobne schematy tutaj masz), a ja to oceniam na mega plus.
Czasami warto robić sobie przerwy miedzy projektami, nawet miesięczne i po takim czasie do nich powrócić. Ja tak mam że po przerwie i pierwszym odsłuchaniu dostaję olśnienia i słyszę co poprawić i jak poprawić. Może dlatego tak jest że ludzki mózg przyzwyczaja się do pewnych nieprawidłowości i już nie słyszy błędów oraz fałszu przez ciągłe odtwarzanie tej samej muzyki, tych samych dźwięków.
Ale sprawy techniczne to też inna bajka, człowiek uczy się całe życie.
(24.02.2014, 13:51)Wizzardius napisał(a): No, potencjał jest. NP to przejście 2:27, bardzo mi sie podoba. Nie podoba mi sie za to, bez urazy, słaba melodia i brak tego bassu Ale SŁYCHAĆ, że słuchasz i inspirujesz sie numerami znanymi i lubianymi (bo takie podobne schematy tutaj masz), a ja to oceniam na mega plus.
Tia, na początku chciałem wzorować się na Davidzie Guetta, gdyż niesamowicie podobają mi się jego tracki, ale niestety nie mam jeszcze takich umiejętności, aby zrobić świetny build-up jak w Shot Me Down, czy tam melodię, więc wzoruję się na innych.
(25.02.2014, 20:13)Elnanter napisał(a): Najgorsze co można zrobić to się poddać.
Nie ma takiej opcji. Zawsze marzyłem, aby zostać sławnym. Poza tym uwielbiam tworzyć niezależnie od tego, czy jest to jakaś praca graficzna, czy muzyka, po prostu uwielbiam to robić, ale muzyka ma w sobie to coś, że jest ciekawsza i tym chciałbym się zawsze zajmować.
nuta do przesłuchania fajna nawet , ale jak piszą koledzy wyżej , troche za słucho wszystko zwłaszcza refren , brak bassu , sidechain , i efektów jakiś , jak bys to dodał to mogło by byc ciekawie
Nie oszukujmy się że jeszcze droga przed Tobą.Trochę monotonnie i nie do konca przemyslane ale skoro chcesz być sławnym to jedziesz.
Tylko najgorsze być znanym z tego że jest się sławnym.
Trza więc uparcie pracować na warsztatem i nie być banalnym
Powodzenia