W standardowym zapisie rytm jest przedstawiony graficznie na pięciolinii. Jednakże istnieją również inne metody wizualizacji rytmu, który może być bardziej intuicyjny. John Varney opisuje "metodę koła" śledzenia rytmu; jednocześnie wykorzystując ową by przybliżyć różnorodne gatunki muzycznego świata. Zachęcam Was do obejrzenia poniższego filmu.
Sztos. Widzę w tym ciekawe idee, gdzie przy zabawie tymi kątami można uzyskać nowe, kosmiczne rytmy, gdzie na pięciolinii wyobraźnia już tak nie działa Bajka. Dzięki Aniu!
W warframe jest coś takiego od pewnego czasu, co prawda zabawka ograniczona, (lead i bass ma 5 tonów w niezmiennej skali, a za dodatkowe sample żydy chcą kasy) ale można się przy tym ubawić tworząc rozmaite wzory. Stworzona bardziej do gameplaya niż produkcji muzyki, jak wykuca się rytm własnego utworu w grze to można stać się niewidzialnym.