FL STUDIO FL Studio: Opcje przy renderowaniu projektu [Rozwiązany] - Wersja do druku +- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl) +-- Dział: POMOC (https://musicproducers.pl/forum-pomoc) +--- Dział: Hardware / Software (https://musicproducers.pl/forum-hardware-software) +--- Wątek: FL STUDIO FL Studio: Opcje przy renderowaniu projektu [Rozwiązany] (/temat-fl-studio-fl-studio-opcje-przy-renderowaniu-projektu-rozwiazany) |
FL Studio: Opcje przy renderowaniu projektu [Rozwiązany] - Dymek - 17.03.2014 Witam! Mam do was pytanie odnośnie chodzi mi o to , żeby ktoś mi wyjaśnił do czego w okienku renderowania służą te wszystkie opcje zaznaczone czerwoną obwódką i jakich ustawień tam użyć , żeby wav czy mp3 miało najlepszą jakość?? Pozdrawiam. RE: Pomoc przy renderowaniu - HeluCze - 17.03.2014 Jeśli chodzi o "Depth" to ilość bitów za pomocą których będzie opisana twoja nutka więc im więcej tym lepiej tylko wiąże sie to z tym,że po renderowaniu piosenka może duuuuużo ważyć (w szczególności jeśli robisz render w WAV) :P A co Ditheringu to "Dithering - proces polegający na dodaniu do odtwarzanego strumienia dźwiękowego niskopoziomowego szumu (neutralnego dla naszych uszu), w zamian za redukcję zakłóceń." <--- Wikipedia . Dotyczy to konwersji pliku do zapisu 16 bitowego, ale więcej nie powiem bo sam jestem w tym "zielony" :P Resztę zostawiam specjalistom haha ... RE: Pomoc przy renderowaniu - FL FAN - 17.03.2014 - Zapisuj w formacie Wav 32 bit - im lepsza jakość tym lepiej ale plik może zajmować więcej miejsca - Alias-free TS404 - nie pozwala na użycie wygładzania fali wtyczkom - Save ACIDized - (For the file to be used in Sonic Foundry's ACID) zapisuje dodatkowe informacje w pliku wav które potrafi odczytać ACID - powoduje podobno kłopotliwe błędy w plikach Wav (więc lepiej odznaczyć) ale nie wiem co dokładnie zapisuje i co powoduje. - Delay compensation - to kompensacja opóźnień (Enable PDC) - HQ for all plugins - to zachowanie najwyższej jakości dla wszystkich wtyczek, które wspierają tryb HQ - Split mixer track - tutaj chodzi o podzielenie ścieżek mixera (Batch export mixer tracks into separate wave files) każda ścieżka zostaje zapisana osobno - Save slice markers - zachowuje naniesione znaczniki/markery (nie wiem tylko jaki program je wychwyci) - Disable max poly - wyłącza jakiś limit dla polifonii na kanałach (Disable channels polyphony limit) RE: Pomoc przy renderowaniu - Dymek - 17.03.2014 Dzięki Panowie za wyjaśnienia Jeszcze jakby ktoś mi wytłumaczył do czego jest ''Looping mode'' i ''Resampling'' i jakie wartości tam ustawić , żeby była najlepsza jakość to byłbym wdzięczny:P RE: Pomoc przy renderowaniu - FL FAN - 17.03.2014 Opcję "Looping Mode" stosuje się tylko do formatów wav, mp3 oraz ogg i ma ona trzy tryby działania i określa zanik poszczególnych dźwięków po ostatnim takcie. Na playliście te pionowe linie określane są jako "bar": Leave remainder - Leave the rendered tail (renderings songs) Wrap remainder - Wrap the rendered tail (rendering loops) Cut remainder - Don't render the tail (rendering loops) Obrazek może rozjaśni bardziej sprawę: Odnośnie opcji "Resampling" masz do wyboru 64, 128, 256, 512-point Sinc - znacznie podnoszą jakość ale bardzo spowalnia to czas renderowania. Zaleca się używać 64-point Sinc. RE: Pomoc przy renderowaniu - Dymek - 17.03.2014 Ok Dzięki już wszystko jasne |