MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
Witam panstwa - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Offtop (https://musicproducers.pl/forum-offtop)
+---- Dział: Przedstaw się (https://musicproducers.pl/forum-przedstaw-sie)
+---- Wątek: Witam panstwa (/temat-witam-panstwa)



Witam panstwa - FELIX G - 25.07.2014

Czesc,
nazywam sie Wojtek, mam 16 lat, muzyka zajmuje sie odkad pamietam. Mozna powiedziec, ze jakies tam wyksztalcenie muzyczne mam, 11 lat w szkole muzycznej (3 klasa II stopnia) na kierunku fortepian. Pozatym gram na gitarze i bebnach (te instrumenty czysto rekreacyjnie). Ale dosyc tego przechwalania sie mianowicie jestem chyba najgorszym uczniem jakiego kiedykolwiek mieli :) Dobrze gram, ale nie przetransponuje akordu w stosunku kwinty. Przegrac zycie :(

Interesuje sie kazda muzyka, ktora jest ,,ciezka'', dysonansowa, pelna energii i potepiona przez kosciol XD Hardstyle, Tribal Bigroom, Dutch, mroczniejszy DnB, Moombathon (ten akurat nie jest taki straszny dla ucha ), metal, punk i wiele innych. Czyms spokojniejszym rowniez nie pogardze, trzeba byc otwartym :) Moje hobby to rysowanie i tworzenie muzyki, w przyszlosci chce byc designerem samochodow, chce projektowac dla Porsche albo byc w zespole Pagani :)

Moj pseudonim artystyczny wzial sie z imienia Feliks (tylko z ,,x'') i przypadkowego slowa z ksiazki od geografii. Uczniem jestem bardzo dobrym, uczeszczam do wyborowego liceum (takie same jak inne ) do klasy humanistycznej. Znam dobrze angielski i niemiecki, ucze sie wloskiego, potem mam zamiar wziac sie za rosyjski :)