MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
Studia- czy warto? - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: POMOC (https://musicproducers.pl/forum-pomoc)
+--- Dział: Hardware / Software (https://musicproducers.pl/forum-hardware-software)
+--- Wątek: Studia- czy warto? (/temat-studia-czy-warto)



Studia- czy warto? - Wicked - 8.02.2015

Witam,

w tym roku piszę maturę z biologii i z chemii, ale kompletnie mnie to nie interesuje. Powoli dociera do mnie to, że jeżeli pójdę na jakieś studia, byle iść (nawet medycyna) to nie będę szczęśliwy. Zadając sobie pytanie - co chciałbym robić? Od razu do głowy przychodzi mi muzyka. Jestem po szkole muzycznej I st. na flecie poprzecznym + 2 lata pianina dodatkowego. Ale raczej nie chciałbym kontynuować gry na flecie poprzecznym, jeśli już to pianino lub perkusja. Do tego interesuje się produkcją muzyczną, realizacją dźwięku i wiem, że gdybym się tym zajął, byłbym zadowolony, i jak to się mówi 'nie przepracowałbym ani jednego dnia swojego życia'. Po prostu byłaby to dla mnie frajda.

Teraz pytanie - czy studia w stylu inżynieria/reżyseria dźwięku w Polsce mają jakiś sens na ten moment? Jeśli tak to gdzie? I na jakie studia muzyczne mogę iść bez papierka o ukończeniu szkoły muzycznej II stopnia? Czy ktoś się może orientuje? Jestem na prawdę pracowitym gościem, zdyscyplinowanym, potrafię bardzo przyłożyć się do rzeczy, które niekoniecznie lubię (np. szkoła, mam średnią 5,10 w 3 liceum, nie mówię, żeby się chwalić, tylko dać przykład, bo dla niektórych to kosmos). To sobie myślę - co by było, gdybym przycisnął się do rzeczy, które uwielbiam? :> Mam dryg muzyczny, po prostu "czuję to w kościach".

Co robilibyście na moim miejscu?

Pozdrawiam i dziękuję.


RE: Studia- czy warto? - Tryglav - 9.02.2015