MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
HOUSE djOrzech - Forward and Reverse (Original Mix) - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: HOUSE djOrzech - Forward and Reverse (Original Mix) (/temat-house-djorzech-forward-and-reverse-original-mix)



djOrzech - Forward and Reverse (Original Mix) - djOrzech - 4.08.2015

Jakie są wasze wrażenia ?



RE: Forward and Reverse - djOrzech Original Mix - qnebra - 4.08.2015

Nie znam się na miksie tak samo dobrze jak część forumowej braci, więc tylko będzie ocena piosenki. Początek mi trochę kiksował (pierwsze wrażenie), lecz to co potem wkracza do akcji już jest w mojej opinii naprawdę zacne. Fajny rytm, gitarka w tle i potem czysty żeński wokal. Podoba mi się to, spójne, mające konkretny rytm i swój klimat.

Włączyłem sobie potem oryginał i muszę przyznać, remiks nie jest wybitnie gorszy. Nie poszedłeś na łatwiznę.


RE: Forward and Reverse - djOrzech Original Mix - ChrisJ - 4.08.2015

Witam,
Początek a w szczególności wejście w 10-15 sekundzie brzmi jakby kontaktowały się z nami istoty pozaziemskie co mnie osobiście średnio przypadło do gustu. Mimo że nie mój klimat to całkiem przyjemnie się słuchało. Ładnie utrzymane w melancholijnym klimacie. Gratuluje i Powodzenia!


RE: Forward and Reverse - djOrzech Original Mix - nullname - 4.08.2015

Piękna panorama. Dziwny początek :D Ale nie jst zły.

Nie wiem czy ten wokal jest tak wybity, ale lekko zabiera reszty.

Technicznie, nie przyczepię się do wielu rzeczy. Bardzo dobra produkcja. Przesłuchałem z zaciekawieniem do końca. Utwór bardzo nieprzewidywalny - no ciekawie to wyszło.


RE: Forward and Reverse - djOrzech Original Mix - MatrixB - 4.08.2015